PWEI gendannet
Fra : Sune Salminen

Dato : 23-01-05 18:39

Not now james, we're BUSY...!!

http://www.pweination.co.uk/pwei/

Er der andre end mig der kan huske dem?

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk
[Remove the monkey to send mail]

Fra : Peter Juhl

Dato : 23-01-05 21:39

Sune Salminen wrote:

> Not now james, we're BUSY...!!
>
> http://www.pweination.co.uk/pwei/
>
> Er der andre end mig der kan huske dem?

Ja for fanden - så absolut et af de mere spændende engelske bands fra
sen-80'erne, så skal jeg til at raide min mor igen for at finde de gamle
lp'ere frem for så der kan skråles med til Beaver Patrol, Wise Up Sucker
og Can U Dig It?

....og man havde jo helt glemt dem.

Riffs... yeah...

Fra : bonfils

Dato : 24-01-05 08:39

"Peter Juhl" <spam.min@postkasse.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sen-80'erne, så skal jeg til at raide min mor igen for at finde de gamle
> lp'ere frem for så der kan skråles med til Beaver Patrol, Wise Up Sucker

Ikke at forglemme et af de fedeste bandnavne EVER!

(Men spiller de stadig deres Sigue Sigue Sputnik-cover?)

--
bonfils
http://bonfils.com