Messenger ikon på hjemmeside, hjælp
Fra : P.Christensen

Dato : 23-01-05 18:16

Hej.
Er det muligt at lave et ikon på sin hjemmeside der viser ens MSN-status?
on/offline osv.

--
Mvh Palle

Brug ikke mailadressen, da den ikke bruges men den tilhører mig.

Fra : Christoffer

Dato : 23-01-05 19:35

"P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Er det muligt at lave et ikon på sin hjemmeside der viser ens MSN-status?
> on/offline osv.

Prøv at tage et kig herinde, måske er det noget du kan bruge..
http://www.onlinestatus.org/

Christoffer

Fra : P.Christensen

Dato : 23-01-05 20:11

> "P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse
>
> Prøv at tage et kig herinde, måske er det noget du kan bruge..
> http://www.onlinestatus.org/
>
> Christoffer

Den har jeg prøvet uden held,

Palle

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-01-05 19:48

"P.Christensen" <pjc@image.dk> wrote in

> Den har jeg prøvet uden held,

Har du kigget i FAQ'en ? - der står masser af tips hvis den viser
forkert.

"Be nice to nerds - you might end up working for one"

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 00:09

"Christoffer" <christoffer@buur.info> skrev i en meddelelse

> "P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse
>
> Prøv at tage et kig herinde, måske er det noget du kan bruge..
> http://www.onlinestatus.org/

Er det noget, som du har erfaring med. Jeg blev også lige interesseret og
har lige forsøgt mig, men uanset om jeg er online, offline eller hvad jeg
er, så viser den ikonet for noget helt tredje. Nemlig unknown.

Fra : P.Christensen

Dato : 24-01-05 14:26

> Er det noget, som du har erfaring med. Jeg blev også lige interesseret og
> har lige forsøgt mig, men uanset om jeg er online, offline eller hvad jeg
> er, så viser den ikonet for noget helt tredje. Nemlig unknown.

Samme erfaring her.

Palle

Fra : P.Christensen

Dato : 28-01-05 09:32

Prøver igen, er der ikke nogen der ved noget om dette?

--
Mvh Palle

Brug ikke mailadressen, da den ikke bruges men den tilhører mig.
"Michael Sørensen" <webmaster_m-s SNABEL-A stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41f42e74$0$23088$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...