WWW.DEEPERDIVING.NET
Fra : Timo Jattu

Dato : 23-01-05 03:09

Ja langt om længe har jeg fået taget mig sammen til at lave en forside til
min hjemmeside - der er efterhånden lidt om alt omkring dykning - og jeg vil
være meget glad hvis i vil kikke ind og se hvad jeg har lavet.. og det vil
være superfedt hvis i har nogle ideer til hvordan siden kunne gøres nemmere
at bruge, eller hvis der er ting som mangler...

Men lige for at nævne lidt omkring siden...

Diskutions forum ( 238 medlemmer pt..omkring en ny om dagen pt..)
Photo sektion ( tror der er 5-600 fotos og lidt videoer)
Review - udstyrs test
Classified - sælg eller køb dit brugte udstyr
konkurrencer - faktisk er jeg ved at lave en konkurrence omkring uw-foto, en
kørende i uv-jagt..
og meget mere.... Det er faktisk jer der bestemmer hvad der skal være på
siden!
Svømning - der kommer 100 mb video op i løbet af de næste par dage...

--
Best regards / Venligst
Timo Jattu.

WWW.DEEPERDIVING.NET - Spearfishing - Freediving - Scubadiving - Uw-rugby -
Finswimming - Photo - Reviews - Classified and more..

Fra : Viktor Andersen

Dato : 26-01-05 18:59

Linket virker ikke.

Viktor

Fra : Timo Jattu

Dato : 30-01-05 02:13

Hej Dykkere - Linket virker fint - desværre har min webhotel udbyder lige
opdateret en del software - Det har betydet at siden ikke har været
tilgængelig / serveren nede , de er ved at rode med det og meget snart
skulle det være 100% i orden igen..

Har lagt lidt flere videoer op bla. med finnesvømning og svømning - så der
er lidt at se på!

Hvis der er nogle af jer som har video clips af forskellige Danske
fiskearter, kunne det være rigtigt fedt hvis i ville uploade dem til foto
albumet - eller sende dem til mig pr. email timo (at ) s-d-i.dk så klippe
klistre jeg dem til et passende format!

Mvh.

Timo.

nogle sider

Fra : Peter Cardow

Dato : 02-02-05 19:22

Hej Timo

Jeg oplever også en masse "død" sider..... ?

Hi

Peter Cardow