London
Fra : Kurt

Dato : 22-01-05 23:28

Vi er helt nye i det med at rejse udenlandsk.
Vi vil starte i det små med en tur til London, her kan man jo komme billigt
frem og tilbage med diverse "discount" flyselskaber.
Men det kræver jo et sted at bo derovre i London.

Så er der nogen der kan anbefale et billigt hotel eller lignende, vi skal jo
blot have et sted at bo samt måske lidt morgenmad.
Resten af tiden skal vi jo være turister.

/Kurt

Fra : J W Nielsen

Dato : 23-01-05 13:04

> [...]
> skal jo blot have et sted at bo samt måske lidt morgenmad.
> Resten af tiden skal vi jo være turister.

Hej...
Vi skal også en tur til London her i foråret. Har dog været der før...
Vi har valgt Easyjet til transporten og så har vi kigget lidt på denne:
www.bbrejser.dk
De har Regent Palace Hotel til en rimelig pris - har boet der et par gange -
det er ganske ok !!!
Dette er også en mulighed: www.travelodge.co.uk/

/Jørgen

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 04-02-05 23:18

On 23/01/05 13:04, in article
41f392ca$0$48677$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, "J W Nielsen"
<jwnfjern@fjern.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> www.bbrejser.dk
> De har Regent Palace Hotel til en rimelig pris - har boet der et par gange -

Jeg har også boet på Regent Palace - det er glimrende.
God tur

Mvh.
Charlotte

Fra : Ole

Dato : 23-01-05 21:01

"Kurt" <fam.christoffersen.NOSAPM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo blot have et sted at bo samt måske lidt morgenmad.
> Resten af tiden skal vi jo være turister.

Hej

Her er nogle links til, hvordan I kommer derover:

Maersk Air (flyver fra Billund og København til Gatwick)
http://www.maersk-air.dk

Ryan Air (flyver fra Århus til Stanstead)
http://www.ryanair.com

SAS (flyver fra København til Heatrow)
http://www.sas.dk

Easy Jest (flyver fra København til Stanstead)
http://www.easy-jet.com

Som I selv skriver, skal man også have et sted og bo, som kan findes her:
http://www.hostels.com/
Bemærk, at London er en by, hvor det nemt kan koste £50 og op pr overnatning
for et dobbeltværelse.

Når I så er der, skal der jo også aktivetiter på programmet. I kan evetuelt
finde inspiration i Turen går til London eller byens "officielle"
turisthjemmeside, som I kan finde her:
http://www.londontown.com/

Efter min mening er byen en af de få steder, man kan besøge flere gange og
til stadighed få mange nye og fornøjelige oplevelser. Jeg har foreløbig
været der 4 gange, og jeg kommer sikkert dertil igen på et tidspunkt.

Ole

Fra : Martin Toulstrup

Dato : 24-01-05 11:12

> [...]
> jo blot have et sted at bo samt måske lidt morgenmad.
> Resten af tiden skal vi jo være turister.

Hej Kurt,

Husk at tage transporten ind til London i betragtning når i køber fly
billet. Jeg har altid fløjet til Heatrow med SAS eller BA da transport-tiden
til byen er kortere og billigere, dog skal man så punge ud med lidt mere for
flybilletten.

Jeg har tidligere benyttet mig af FDM travel, som klarede alt, både fly,
hotel og transport. Kan varmt anbefales, især for førstegangs rejsende. Og
så er det ikke særlig dyrt.

Vi boede nær Paddington St., ikke helt centralt, men i et pænt kvarter, med
næsten ingen støj. Vi har boet på Hotel Brunel (ca. 700 pr. vær. pr. nat) og
på Paddington Court (ca. 900 pr.vær. pr. nat.)

Se evt. www.fdm-travel.dk

God tur - Martin

Fra : Mr bob

Dato : 25-01-05 17:00

> [...]
jo
> blot have et sted at bo samt måske lidt morgenmad.
> Resten af tiden skal vi jo være turister.

Nu ved jeg ikke hvad alderen er, men ellers er der jo diverse "steder for
unge".. som f.eks "the generator" som er et ganske billigt sted at bo..
eller Picadilly hotel.. Jeg skal til london her i weekenden og jeg skal bo
på picadily hotel. Det er billigt og så ligger i hjertet af london.
www.piccadillyhotel.net/
Men det er som sagt billige steder. og nok mest for unge..

Mvh Jackie