Img-border-problem
Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 20:33

Jeg kan simpelthen ikke gennemskue, hvorfor der optræder en hvid kant
nederst på alle mine images på http://00451526.aspnethosting.dk/forside.asp
(se fx. billedet i indholdsruden). Problemet opstår, når jeg tilføjer
borders i min eksterne css-fil. Min side overholder ellers XHTML 1.0 Strict-
og CSS- standarden.

Først troede jeg, at jeg havde "klippet forkert" i tegneprogrammet, men nej.
Uanset hvilket billede jeg sætter ind - med borders i css - slipper jeg ikke
for den m*g-kant...

Kan nogen hjælpe?

Mvh.

Martin

Fra : steffentchr@gmail.co~

Dato : 22-01-05 21:01

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 21:13

<steffentchr@gmail.com> skrev i en meddelelse

Ville du hjælpe?

Mvh.

Martin

Fra : from south

Dato : 22-01-05 22:23

Hej Martin.
"Martin Nystrup Rasmussen" <martinnystrupAThotmail.com> skrev i en
meddelelse news:41f2ab28$0$248$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> (se fx. billedet i indholdsruden). Problemet opstår, når jeg tilføjer
> borders i min eksterne css-fil. Min side overholder ellers XHTML 1.0

Du styler et <p> foran billedet, fjen det. I din css, skriv kun img{
border: 1px solid #000;}
Så står det pænt, jeg kan ikke se du har andre billeder med fejlen. Mvh
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 22:39

"from south" <and@mand.invalid> skrev i en meddelelse
> Du styler et <p> foran billedet, fjen det. I din css, skriv kun img{
> border: 1px solid #000;}
> Så står det pænt, jeg kan ikke se du har andre billeder med fejlen. Mvh
> Knud

Ah, selvfølgelig! Tak for tippet - nu kører bussen.

Mvh.

Martin