LOC og P3 GULD
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 22-01-05 10:04

Hejsa

Nå nu fik jeg endelig set P3 Guld, som jeg har optaget. Ved godt diskussion
er ved at være gammel, så vil ikke umiddelbart starte en ny. Men vil
fokusere på noget helt andet. Nogle nævnte i en tråd at LOC nok fik en
griner på når han vågnede op af rusen.

Nu er jeg ikke særlig rutineret på det store Stof marked Men lagde mærke
til at LOC hele tiden fugtede sine læber og sin mund. Det og så det fact at
han lød stjerne dum, da han blev interviewet, fuldstændig pjattet, får mig
til at drage den konklusion at det nok ikke kun er bajere han er stiv
på...Det med den fugtige mund hænger det ikke nærmere sammen med noget
andet???

Desværre så kan jeg stadig ikke lade være med at synes at manden er vildt
cool til at rap, så hvorfor pokker skal han være sådan et fjols uden for
scenen. Det er lidt lettere med udenlandske kunstnere der går jeg slet ikke
op i deres personlighed. Men her generer det mig faktisk at jeg rigtig godt
kan lide mandens musik, men ellers ikke kan fordrage det billede af ham man
ellers ser ud ad til. Det er lidt af et dilemma.

Til sidst vil jeg da lige komme med min kommentar til hele showet. Synes
ikke selv showet var meget bedre eller værre end mange andre prisudelings
shows. SYnes faktisk sjældent den slags award shows er gode. Jo mere
neutralt værten forholder sig jo bedre. Jo flere jokes han skal forsøge jo
værre. Men synes musikken var ok, og synes ikken den var så ensporet igen.
Bevares det var det populære og moderne musik, men når går til sådan et show
så forventer man da også man kender de fleste numre. Men nu kender jeg
f.eks. ikke rigtig Peter Sommer (kender ham godt af navn, men ikke musikken)
og hans nummer Tigger var da ret fedt, så det kunne da godt være man skulle
tjekke ham ud. Desuden er det fedt at vi hører de kendte numre i lidt nye
versioner f.eks. Karen og rapperen fra Rent Mel, samt LOC og Powersolo.

Mvh. Brian

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 13:53

> [...]
man
> ellers ser ud ad til. Det er lidt af et dilemma.

Jeg er ikke særlig meget for den der stil indenfor hiphop/rap som både ham
og jokeren og ham der niarn beskæftiger sig med
Kan godt høre at de har flow og sådan, men musikken og lyrikken forekommer
mig komplet åndsforladt.
At kunstnerne så i interviews og lignende virker idiotiske og direkte
ubegavede er da kun med til at underbygge mine fordomme om genren.

VH
Esben

Fra : SKN

Dato : 22-01-05 17:50

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote in message
> [...]
> får mig til at drage den konklusion at det nok ikke kun er bajere han er
> stiv på...Det med den fugtige mund hænger det ikke nærmere sammen med

Han har sikkert taget en monster Jay før kickoff.

> [...]
> rigtig godt kan lide mandens musik, men ellers ikke kan fordrage det
> billede af ham man ellers ser ud ad til. Det er lidt af et dilemma.

Er han et fjols fordi han ryger tjald? Så skal du nok hade samtlige rappere
kloden rundt ;)

/SKN

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 22-01-05 20:05

"SKN" <mrsmooth@GULERODDERprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Er han et fjols fordi han ryger tjald? Så skal du nok hade samtlige
> rappere kloden rundt ;)

Åh nej det var ikke det jeg mente. Ved for det første ikke om han er et
fjols, kender kun manden fra medierne, men han er et fjols ud fra det
billede man får af ham fra medierne.

- Han er et fjols hvis han støtter Niarn mod Strøm, fordi Strøm har vidnet
mod Niarn. Hvis altså Niarn har klappet en ned, ligegyldig om det er en
kvinde eller ej, så har Strøm al mulig grund til at vidne mod ham

- Han er et fjols fordi han går stiv på scenen, ligegyldig om det er pga.
bajere og sprut eller tjald. Folk betaler for at se bl.a. ham, så fortjener
man også at han er nogenlunde frisk. Nu tog hans rap jo ikke skade af det,
men hvor fremstod han dog lam, i det korte interview.

- Han er et fjols hvis det er rigtig som -V-: "Nu har jeg så haft den
tvivlsomme fornøjelse at stifte bekendtskab med LOC og hans kumpaner under
noget Roskildefestivalbackstagenoget. Han opførte sig
komplet jammerligt og latterligt, og ville slås med alle. Ingen respekt
herfra til ham."

- Han er et fjols på den DVD som Suspekt har udgivet, hvor man ser bl.a. LOC
nogle gange.

Det er nogle af grundende til at min respekt for ham efterhånden kan ligge
på et lille sted. Men som jeg skrev tidligere, min respekt for hans talent
er stort, og jeg håber bare på at han bliver mere fornuftig med årene, han
er trods alt ung, og det kan være at han finder ud af at det ikke er cool at
være Wanna-Be-Gangster...og jeg køber da sikkert også hans nye plade når den
engang kommer...

Mvh. Brian