Vise billeder i Word 2002
Fra : Claus Larsen

Dato : 22-01-05 02:46

Hil gruppe...

Når jeg indsætter et billede i et dokument, kan jeg se og redigere i
billedet.
Hvis jeg scroller væk og derefter tilbage, står kun markeringerne i
hjørnerne tilbage.
Billedet vises dog i "Vis udskrift", men jeg vil gerne kunne se det i
dokumentet mens jeg skriver.

Jeg har i Funktioner > Indstillinger > Fanebaldet Vis:
- Fjernet markering i "Pladsholdere til billeder"
- Markeret i "Tegninger"
Ganske som beskrevet i Hjælp

Jeg benytter "Visning af udskriftslayout" når jeg arbejder med dokumentet.

Hvad gør jeg galt ?

Claus Larsen
c.l(snabel-a)cool.dk

Fra : Claus Larsen

Dato : 22-01-05 11:07

Jeg skal lige tilføje, at hvis jeg indsætter Clipart, kan jeg godt se det -
det gælder kun billeder (jpg)

Claus Larsen
c.l(snabel-a)cool.dk