Java WebStart
Fra : Christian Kristoffer~

Dato : 22-01-05 01:40

Hejsa Java folk

Nu har jeg i længere tid forsøgt at oprette en *.jnlp fil, som er
nødvendig i forbindelse med Java Webstart.

Er der nogen som kender til det, og som har et virkende eksempel som jeg
kan se?

Jeg syndes ikke at jeg har kunne få nogle af 'google' eksemplerne til at
virke.

På forhånd tak

Christian

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 22-01-05 07:34

Christian Kristoffersen wrote:
> Jeg syndes ikke at jeg har kunne få nogle af 'google' eksemplerne til at
> virke.

Har du mon glemt at tilføje jnlp til den korrekte mimetype på din webserver?

Eks. til Apache (mime.conf)

application/x-java-jnlp-file JNLP

mvh

Nikolaj Hansen

Fra : Christian Kristoffer~

Dato : 22-01-05 10:47

Nej..nedstående skulle være på plads...problemet ligger i JNLP filen

Fra : Peter Kjellerup Rasm~

Dato : 22-01-05 11:46

Christian Kristoffersen wrote:
> Nej..nedstående skulle være på plads...problemet ligger i JNLP filen
Måske du skulle prøve at skrive hvad der står i jnlp filen, hvad du gør,
og hvad der kommer af svar og indholdet af din webservers logfil (med
relevans til dette ;) )

mvh
Peter