Excel printer forkert !?
Fra : Claus Øhlenschlæger

Dato : 21-01-05 23:44

En formel i en celle retunerer en værdi. ( Eksempelvis 10,7)
Når jeg udskriver arket, er cellens værdi ændret ! (i dette tilfælde til
11)
Der er ikke tilknyttet nogen afrundings-funktioner til cellen.
I "Vis udskrift" er cellens værdi også ændret.
Det virker, som om det er printeren eller dens driver, der foretager
ændringen.
Kan det have sin rigtighed ?
Og hvordan løses problemet ?
På forhånd tak for den hjælp, jeg måtte få.

/coehlen

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 22-01-05 00:21

Hej Claus.

Hvilken Excel-version/sprog taler vi om?
Hvor har du Excelfilen fra?
Hvis du genererer en ny Excelfil, optræder problemet så her?

Har du været inde i VBA delen og set på hvert enkelt Sheet, Thisworkbook og
Makroer?

Jørgen Bondesen

Followup to newsgroup only please.
Jeg ønsker, at vi kommunikere via nyhedsgruppen, tak.