Hvad var det nu lige at nummeret hed ???
Fra : Brian Ipsen

Dato : 21-01-05 23:28

Hej,

Jeg sidder her og tænker på en musik-video for nogle år siden - handlingen
var med nogle unge mennesker/par på hyttetur, og een efter een blev
de(tilsyneladende) slået ihjel/forsvandt...

Jeg kan simpelthen ikke huske, om det var DJ Bobo (men mener at det er lavet
af en svensk kunstner) - og jeg kan heller ikke huske titlen på nummeret

Er der en herinde med en bedre hukommelse end min ??

/Brian

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 22-01-05 00:21

> [...]

lavet
> af en svensk kunstner) - og jeg kan heller ikke huske titlen på nummeret

Bobo.. er vidst fra schwiss..

> Er der en herinde med en bedre hukommelse end min ??

Tjoo.. Måske min?
Hvis jeg nu siger E-Type "Angels are crying" :)

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Brian Ipsen

Dato : 24-01-05 23:54

"Oliver Bruchhaus [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> wrote in message

> Bobo.. er vidst fra schwiss..

> Tjoo.. Måske min?
> Hvis jeg nu siger E-Type "Angels are crying" :)

Det lyder vist meget rigtigt!!! Tak skal du ha'

/Brian

Fra : -V-

Dato : 25-01-05 01:26

Brian Ipsen wrote:

> Det lyder vist meget rigtigt!!! Tak skal du ha'

'meget rigtigt', men ikke 'helt rigtigt'.

'Angels crying' er den *heeelt* korrekte titel.

Iøvrigt er der på samme album (Last Man Standing) en ganske afvæbnende
countryudgave af samme nummer.

-V-

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-01-05 11:21