Simpel Fly spil.
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 20-01-05 22:56

Hej Allesammen

Jeg er ikke den store gamer og har ikke den bedst computer til spil.

Men men men, nu har jeg spillet lidt warblade, et simpelt fly skyde spil og
kunne godt tænke mig noget lidt mere avanceret. Det skal dog overhovdet ikke
være noget der kommer i nærheden af fly simulator spil.

Det skal være lige til at gå til efter installationen.

Nogle forslag??

M.V.H
Jimmi W.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-01-05 10:12

Jimmi Wolff wrote:

> Nogle forslag??

Crimson Skies

Jesper G. Poulsen

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 21-01-05 13:09

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev i melding

> Crimson Skies

hear-hear.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-01-05 13:24

Per Egil Undersåker wrote:

> hear-hear.

Det kræver heller ikke noget særligt af maskinen. Spillede det flydende
på en PII-400 med TNT2.

Jesper G. Poulsen

Fra : Mads

Dato : 21-01-05 10:44

On Thu, 20 Jan 2005 22:56:06 +0100, "Jimmi Wolff"
<jimmi1311@tele2adsl.dk> wrote:

>Nogle forslag??

"Wings of war" er meget nemt at gå til, hvis ellers et spil
der foregår under første verdenskrig er noget for dig.
Det har både enkeltspiller missioner og online spil.
Desuden kan det spilles både i en nem "arcade mode"
og en lidt sværere "realistic mode"
http://pc.ign.com/objects/693/693333.html

Om så din maskine kan trække spillet ved jeg ikke.
Her er hvad producenten skriver om specs :

Minimum Requirements:
1GHz
128MB RAM
32MB 3D accelerator

Recommended Requirements:
1.8GHz
256MB RAM
64MB 3D accelerator

mvh Mads

Fra : Manler

Dato : 21-01-05 11:17

On Thu, 20 Jan 2005 22:56:06 +0100, "Jimmi Wolff" <jimmi1311@tele2adsl.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>kunne godt tænke mig noget lidt mere avanceret. Det skal dog overhovdet ikke
>være noget der kommer i nærheden af fly simulator spil.

Hvordan ?

>Det skal være lige til at gå til efter installationen.

Et børnespil ?

>Nogle forslag??

Spørg i flysim gruppen.

--
Gerner

Nu er det snart jul igen.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Mads

Dato : 21-01-05 13:58

On Thu, 20 Jan 2005 22:56:06 +0100, "Jimmi Wolff"
<jimmi1311@tele2adsl.dk> wrote:

>Nogle forslag??

Dogfigt - Battle for the pacific

Et rigtigt arkade flyspil med flot grafik og som er
utroligt nemt at komme igang med.

Det kræver heller ikke det helt store af maskinen.
En Pentium III på 500 MHz og et 32 MB grafikkort
er nok ifølge æsken.

Og så er det endda billigt. Jeg købte det for ca
110 kr på nettet sidste år.

mvh Mads

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 24-01-05 10:18

Jimmi Wolff wrote:
> [...]
> være noget der kommer i nærheden af fly simulator spil.
>
> Det skal være lige til at gå til efter installationen.

Jeg kender ikke warblade, så jeg ved ikke hvad du er ude efter...
Hvis det er mere skydespil end flight-sim du er ude efter, så er det gode
og ret gamle Descent 2 ret sjovt (men det er gammelt og grafikken er
sikkert ret dårlig med dagens standard - har ikke haft fat i det i flere
år).

Kravene til pc'en må siges at være minimale.

/Jakob

Fra : Sp@cey

Dato : 24-01-05 17:12

"Jimmi Wolff" <jimmi1311@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke være noget der kommer i nærheden af fly simulator spil.
>
> Det skal være lige til at gå til efter installationen.

"Secret Weapons over Normandy" er mit bud.

Kenneth