Så er det i aften...!
Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-05-01 07:26

....at RRNord skal startes.

Kig på http://www.pinpals.dk/RRNord/rrnord.htm og mød op!

Vi ses

Er der iøvrigt nogen derude i landet der kan lave et klistermærke (b x h,
15x3 cm) hvor der står Backmarker?
Det er sådan en slags service jeg har tænkt mig at yde over for resten af
feltet, så de tydeligt kan se hvornår de nupper den bagerste med en omgang

--
Mikkel
#54 - Backmarker

Fra : Morten Dahl

Dato : 21-05-01 08:25

"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
meddelelse news:01c0e1be$db0b2370$977110ac@pc2651...
> [...]
> feltet, så de tydeligt kan se hvornår de nupper den bagerste med en omgang

Ja jeg hørte jo lidt om dine placeringer i week-enden, men til gengæld
fuldførte du jo alle heat´s og det jo mere end man kan sige om hvisse
andre..Jeg skal altså se evt. billedmateriale der måtte være

Med hensyn til dit klistermærke, sender du mig bare en illustratorfil med
teksten og så hvilken farve folie du skal have det lavet på. Så kan vil lave
en byttehandel med et par kolde..Mads har vist planer om at tage med Per til
vejle der d.10/6 når Per har Bronze-kursus på VejleKøretekniskeAnlæg. Tror
nok aftalen var noget med førnævnte kolde. Jeg ligger "jordhule" til. Andre
er selvf også velkomne

-
Morten Dahl

Fra : Mads Lund

Dato : 21-05-01 10:21

> [...]
> feltet, så de tydeligt kan se hvornår de nupper den bagerste med en omgang

GRILL

Og så skal du altså arbejde lidt med taktikken

Fyldigt referat følger

Mads Lund, noget øm i diverse kropsled
RS125RR #55 noget knust
Ninja9RT der glæder sig over ikke at blive udsat for den slags

Fra : Michael K.S.

Dato : 21-05-01 10:33

On Mon, 21 May 2001 11:21:01 +0200, "Mads Lund" <Mads.L@Martin.dkxxx>
wrote:

>Fyldigt referat følger

Det glæder jeg mig til,gerne med lidt tider for jer og de hurtigste.

>Mads Lund, noget øm i diverse kropsled
>RS125RR #55 noget knust

Hmmm Mads,er der ikke lidt for meget vane over det der efterhånden

-M

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-05-01 11:21

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> wrote in article
<p3ohgt8oiou4uve1bilnqa68htlgj769db@4ax.com>...

> Det glæder jeg mig til,gerne med lidt tider for jer og de hurtigste.

Ja jeg vil da gerne lige afsløre at Mads satte hurtigste kval. tid i begge
heat, og scorede dermed pole.
Det vakte en del røre i det "etablerede" at en licens ansøger sådan
blandede sig

Men der skete jo også så meget andet den dag...

--
Mikkel

Fra : Michael K.S.

Dato : 21-05-01 11:33

On Mon, 21 May 2001 10:21:03 GMT, "Mikkel Christensen"
<mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote:

>Ja jeg vil da gerne lige afsløre at Mads satte hurtigste kval. tid i begge
>heat, og scorede dermed pole.

Flot,det må jeg nok sige !! Hvad med dig Mikkel ?Tider - tak

>Det vakte en del røre i det "etablerede" at en licens ansøger sådan
>blandede sig

Det vil jeg gerne tro

>Men der skete jo også så meget andet den dag...

Jow,jeg venter spændt,han mangler jo ligesom at holde sig på hjulene
også ;-Þ....To win U gotta finish.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-05-01 11:43

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> wrote in article
<ccrhgtk7q5nlvsad5u4ve1f9akp0duja4q@4ax.com>...

> Flot,det må jeg nok sige !! Hvad med dig Mikkel ?Tider - tak

Nu hænger jeg mig heldigvis ikke i sådanne detaljer som tider, men lad os
nøjes med at sige at jeg kørte langsomst. Men heldigvis indenfor de 25%
(selvom den regel nu også var sløjfet på kørermødet om morgenen

--
Mikkel

Fra : Michael K.S.

Dato : 21-05-01 12:02

On Mon, 21 May 2001 10:42:33 GMT, "Mikkel Christensen"
<mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote:

>Nu hænger jeg mig heldigvis ikke i sådanne detaljer som tider

He-he,men hvor længe mon det varer....

>, men lad os
>nøjes med at sige at jeg kørte langsomst.

Well,det var vel lige sjovt af den grund....Jeg plejer at sige så har
man det største potentiale for at forbedre sig

> Men heldigvis indenfor de 25%

Jamen så er du jo med - no problem then

>(selvom den regel nu også var sløjfet på kørermødet om morgenen

Nådigt,lille felt ?

-M

Fra : Mads Lund

Dato : 21-05-01 12:15

Ja lad os bare holde her

Nå ikke.
1 tidstagning gik ganske ok, selv om der var lidt trængt på banen med 18
cykler, og der stadig lå en del sand på banen. Der blev dog ret hurtigt kørt
et "tørt" spor.

Efter kval1 skulle Mikkel undertegnede og et par stykker mere til
licensprøve, og der var nærmest en formsag. Mens vi sad og satte krydser,
kom resultatlisten fra første kval, og vi kunne godt høre at mit navn blev
mumlet nogle gange

Tiderne så ca sådan ud:
navn Licens hurtigste tid Næsthurtigste tid
1 Mads Lund B ansøger 50,1 50,3
2 ?????? B 1234 50,4 50,8
3 ?????? B 2345 50,5 51.?
..
..
sidst Mikkel Christensen ca 1 minut

Så det var jo storartet underholdning. På andet pas kunne jeg ikke rigtigt
få det til at glide, men tog dog 2 omgange for fulddamp, afsluttet med en
"nær chrash" oplevelse da jeg var ret tæt på at køre ind i Mikkel (Det kunne
have været ret kønt) så blev jeg enig med mig selv om, at cyklen ikke skulle
smadres før første Heat.

Tiderne for anden kval
navn Licens hurtigste tid Næsthurtigste tid
1 Mads Lund B ansøger 49,3 49,9
2 ?????? B 1234 49,8 50,2
3 ?????? B 2345 49,9 50.?
..
..
sidst Mikkel Christensen ca 1 minut

Så det var jo også ok. Mikkel gik dog og mumlede noget om at det #¤%#¤ ikke
kunne passe han ikke havde kørt under 1.00, noget med hardware fejl i hans
transponder osv.

Og så skulle vi jo ud og køre løb. I manglen på dækvarmere, var jeg lidt
skeptisk over at skulle ud og presse fra starten, så jeg havde lagt
strategien efter at køre lidt defensivt for så at lukke op efter 3 omgange.
Starten gik dog helt i skod (det startede med jeg kom til at tænke på at jeg
aldrig havde prøvetrænet en start før) koblingen blev sluppet for hurtigt,
og vupti var jeg 5'er. Efter 1/2 omgang kørte 1 og 2 af banen og så var jeg
jo 3'er. Men ak på 2. omgang, mente min hjerne at det var tid for at komme
forbi den sløve cykel der lå 2'er så jeg timede sving 2 efter en høj
udgangshastighed til den korte langside. Men jeg kom nok lige lovlig tæt på
midt i svinget og så trode højre hånd det var klogt at bremse, NOT!!! ned på
siden, og fyren bag mig havde ikke mange muligheder for at undgå at køre
over min venstre arm (som stadig er lidt øm). Prilleren fik bøjet
gearpedalen og tabte transponderen, så det var det løb. Mikkel blev nr 16.

Prilleren var hurtigt fikset, og så mente team chefen (Per var i dagens
anledning blevet degraderet til teamchef = skaffedyr) at det var tid for en
taktikændring. Jeg skulle tage starten og holde spids de ca 5 omgang til jeg
indhentede Mikkel, når jeg var forbi, skulle Mikkel begynde at varme dæk op,
slingre vildt og holde arme og ben så bredt ud som muligt

2. Heat, starten blev igen noget skod, så jeg lå nr. 10 efter første omgang
(der var også lige lidt styrtnerver der skulle rystes af. Og gennem løbet
kørte jeg mig op som nr 6. men kunne se at jeg ikke kunne hente nr 5, så de
sidste 3-4 omgange blev kørt i touringstil. mikkel blev vist nr 15.

Så var vi jo klar til at give den gas i sidste Heat, op til start og så
fyrede jeg en perfekt start af, desværre ca 0,1 sekund for tidligt ;-( så
det var lige +20 sek til kontoen) Men jeg kom da først i sving 1, og efter 5
omgange var jeg stadig 1'er på 6 omgang havde jeg fået skabt lidt luft til
2'eren men så skodede jeg et skarpt venstresving og kom ud af idealsporet
(hvor der lå sand) og med efterfølgende bundgas skred bagenden ud, så lukker
man for gassen og vupti hænger man 1,5 m over cyklen og spekulere på hvad
der brækker når man lander igen. Det gik nu nogenlunde med at komme ned, men
som bekendt bremser læder mere end glasfiber, så jeg fik cyklen i nakken da
jeg lå stille. 2. og 3. manden panikkede åbentbart over den pludselige
ændring i min kørestil, så da jeg fik hovedet op, så jeg dem komme kurrende
i en dynge ind i min cykel, så alt i alt var der pludselig noget trængt i
det sving (og der kom jo ca 15 cykler mere). RS'eren ville ikke starte da
jeg fik den vendt den rigtigt igen, så det var over and out. Højre fod, og
lysken venstre knæ og venstre hofte gjorde også hjernen opmærksom på at det
var bedst at tage den lidt med ro. Mikkel blev på baggrund af min evne til
at smadre cykler nr 14 stadig kæmpende med 1.00 grænsen.

Så alt i alt fik team CTD og Team Pure Pain 'en 6. plads samt en 14. -15. og
16. plads ud af dagens strabasseer, samt en noget second hand looking RS125.

Vi havde ellers håbet på at tumulten angående mine kval tider ville skabe
uro på RS markedet, så Per kunne få ny cykel, men det ser ikke ud til at der
er nogle af de andre kører der har givet helt op.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Morten Dahl

Dato : 21-05-01 12:41

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dkxxx> skrev i en meddelelse
> [...]

der
> er nogle af de andre kører der har givet helt op.

Øv, det havde ellers ikke gjort noget hvis der havde været en AF1ér
(billigt) til salg (ovenikøbet i de rigtige farver)

-
Morten Dahl

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 21-05-01 12:35

"Mads Lund"

> Ja lad os bare holde her
> Nå ikke.

[.. Den fede fortælling ..]

> Så alt i alt fik team CTD og Team Pure Pain 'en 6. plads samt en 14. -15.
og
> 16. plads ud af dagens strabasseer, samt en noget second hand looking
RS125.

P*s også, at jeg ikke fik tvunget kæresten med ned og se på. Det lyder som
om I havde en fin-fin weekend ;)

/Steen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-05-01 14:19

Mads Lund <Mads.L@Martin.dkxxx> wrote in article
> [...]
kunne
> have været ret kønt) så blev jeg enig med mig selv om, at cyklen ikke

Ja det er egenligt lidt bizart... af de nærdødsoplevelser jeg har haft har
du været involveret i 66% af dem...

> [...]
ikke
> kunne passe han ikke havde kørt under 1.00, noget med hardware fejl i

Ja bestemt! Der var garanteret lav batteristand og den derfor var ca. 10
sekunder om at sende min tid ind til basestationen
Men næste gang...

--
Mikkel

Fra : Mads Lund

Dato : 15-05-01 14:26

> Ja bestemt! Der var garanteret lav batteristand og den derfor var ca. 10
> sekunder om at sende min tid ind til basestationen
> Men næste gang...

Der kunne laves et Ph.d. studie på os, i bl.a.ukuelig optimisme, mangel på
jordforbindelse (i mere end én forstand), naive selvmordskandidater og en
eksemplificering af at Darwin ikke altid har ret (men med alt sandsynligehed
får det .

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Morten Dahl

Dato : 21-05-01 14:49

> [...]
> jordforbindelse (i mere end én forstand), naive selvmordskandidater og en
> eksemplificering af at Darwin ikke altid har ret (men med alt

Det er nok lige i overkanten, menjeg gad fandme godt høre hvad en psykiater
havde at sige til jeres kampgejst og ikke mindst dødsforagt..

Hvordan harmonere jeres (totale mangel på) kørestil egentlig med resten af
feltet, jeg mener det kan da ikke passe at hele feltet smider rundt med
materiellet.. For ikke at snakke om teknisk kontrol der må have en dårlig
smag i munden hvis de kan lade Mikkel smutte igennem med et minimum af
boltet i baghjulet..

RR i danmark bliver aldrig det samme igen..

-
Morten Dahl

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-05-01 14:48

Morten Dahl <news@mekasign.dk> wrote in article
<9eb5mq$2jil$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
> materiellet.. For ikke at snakke om teknisk kontrol der må have en dårlig
> smag i munden hvis de kan lade Mikkel smutte igennem med et minimum af

Jeg egenlig ikke hvad de andre synes, men vi gør da vores bedste for ikke
at genere nogen... Og Mads var da ikke den eneste der... oversatsede...
lidt.

Og den med baghjulet var under træning = ingen teknisk kontrol udover den
du selv laver

> RR i danmark bliver aldrig det samme igen..

Aldrig...

--
Mikkel

Fra : Claus Rittig

Dato : 21-05-01 19:07

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dkxxx> skrev i en meddelelse

> Ja lad os bare holde her
> Nå ikke.

Feeed beretning!
Satans også, jeg skulle have været der. Nå, jeg må være der næste gang, husk
at huske os DFM'er på det!

Rittig

Fra : John Thomsen

Dato : 23-05-01 08:21

On Mon, 21 May 2001 06:25:31 GMT, "Mikkel Christensen"
<mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote:

>Er der iøvrigt nogen derude i landet der kan lave et klistermærke (b x h,
>15x3 cm) hvor der står Backmarker?

Vil der ikke være mere stil over en høj cyklist-vimpel....?
Den orange trekant kan vel ikke nå at blive så snavset at den ikke kan
genkendes....

Venligst
John

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 23-05-01 08:32

John Thomsen <sir_john@vip.cybercity.dk> wrote in article
<3b0a817f.18598826@news.cybercity.dk>...
[backmarker]

> Vil der ikke være mere stil over en høj cyklist-vimpel....?
> Den orange trekant kan vel ikke nå at blive så snavset at den ikke kan
> genkendes....

*LOL*

En orange vimpel på en 2 meter, fleksibel antenne - ligesom på børnenes
indkøbsvogne i Bilka
Jo DET ville der være stil over!

--
Mikkel