Flash77 500
Fra : Astrid

Dato : 20-01-05 18:10

Kære nyhedsgruppe,

jeg står med et akut problem. På det web site, jeg skal til at uploade, skal
der ligge en flash player, der spiller tre hele numre.

Problemet er, at sitet bliver vældig tungt at loade, fordi hele indholdet af
Flash-filmen bliver loadet ind på een gang.

Hvordan programmerer jeg min player således at den loader, men ikke loader
alle numrene på een gang?

På forhånd tak!

med venlig hilsen Astrid

Fra : Benny Nissen

Dato : 21-01-05 11:58

Astrid formulated the question :
> [...]
> Flash-filmen bliver loadet ind på een gang.
>
> Hvordan programmerer jeg min player således at den loader, men ikke loader

Nu er jeg ikke meget flashprogrammør, men i pseudokode ville jge lave
noget i stil med:

load nummer 1
start nummer 1
check om nummer1 er loadet
hvis ikke, så hop en linie tilbage
hvis ja, så begynd at loade nummer 2
check om nummer 2 er loadet
hvis ikke, så hop en linie tilbage
hvis ja, så begynd af loade nummer 3
check om nummer 1 er afspillet færdig
hvis nej, hop en linie tilbage
hvis ja, afspil nummer 2
check om nummer 2 er afspillet færdig
hvis nej, hop en linie tilbage
hvis ja, begynd at afspille nummer 3

Ved godt, at man ikke hopper tilbage i linierne på ovenstående måde,
men det er mere tankegangen i det.

--
Benny

Fra : Astrid

Dato : 21-01-05 13:23

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis nej, hop en linie tilbage
> hvis ja, begynd at afspille nummer 3
>
> Ved godt, at man ikke hopper tilbage i linierne på ovenstående måde, men

Tak, jeg kan se idéen! Det er nok en fed ting at lade være at loade alting
på een gang ...

/astrid