kan en flash animation og mp3 synkronisere~
Fra : Jakob

Dato : 20-01-05 11:48

Jeg er newbie mht til flash og vil gerne vide om det er muligt at lave
en flasanimation hvor animationerne er præcist timet til den mp3
musikfil der er udgangspunktet for animationen, hvordan sikres dette ?

Venlig hilsen

Jakob

Fra : vandahl

Dato : 20-01-05 16:46

Det kan du ved at vælge "Stream", så vil musikken følge animationerne!

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob

Dato : 20-01-05 17:18

In article <41efd30f$0$170$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
vandahl.news@kandu.dk says...
> Det kan du ved at vælge "Stream", så vil musikken følge animationerne!

Vil det sige at musikken så bliver lagt ind som et spor man tilpasse
sine animationer til ? Muligvis et dumt spørgsmål, men er total newbie.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : vandahl

Dato : 22-01-05 23:39

Prøv at se denne intro...den har fået streamet lyden til animationen!

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob

Dato : 23-01-05 03:12

In article <41f2d6ee$0$170$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
vandahl.news@kandu.dk says...
> Prøv at se denne intro...den har fået streamet lyden til animationen!

Øhh jeg mangler lige et link ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : vandahl