Office 2003 -> Office XP look
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 19-01-05 15:57

Hejsa

Kan man ikke få sin Office 2003 til at ligne normale Windows-programmer frem
for at køre med alle de blå farver? Jeg har været inde og kigge i
indstillinger men ikke fundet noget, og jeg har prøvet at lade Windows bruge
Win2k-lookalike, men det hjælper heller ikke noget...

--
Mvh.
/Thomas

Fra : John

Dato : 19-01-05 16:26

"Thomas Lindgaard" skrev i en meddelelse

> Kan man ikke få sin Office 2003 til at ligne normale Windows-programmer
> frem for at køre med alle de blå farver?

Hmm.. prøv evt: denne computer>egenskaber>avanceret>ydeevne>indstillinger,
og vælg Juster til bedste ydelse.

Mvh John

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 19-01-05 22:27

On Wed, 19 Jan 2005 16:25:53 +0100, John wrote:

> Hmm.. prøv evt: denne computer>egenskaber>avanceret>ydeevne>indstillinger,
> og vælg Juster til bedste ydelse.

Så hut jeg lige kan regne ud, så får den manøvre hele systemet til at
se rigtigt win2k-ulækkert ud - kan man ikke beholde til XP-look men blot
få Office til at se mindre stylet ud?

--
Mvh.
/Thomas

Fra : John

Dato : 20-01-05 00:08

> [...]

> Så hut jeg lige kan regne ud, så får den manøvre hele systemet til at
> se rigtigt win2k-ulækkert ud - kan man ikke beholde til XP-look men blot

Hehe... jamen prøv nu at lege lidt med indstillingerne! Du kan sætte flueben
og alt muligt, og det kan jo hurtigt gøres om. Måske er du heldig at ramme
et passende kompromis :) Jeg har ikke hidtil fundet noget i Office, hvor
det kan ændres :( men de blå farver er da osse pæne.....

Mvh John