Skærme
Fijala 3554
Hvilken ?
Fra : sharky

Dato : 19-01-05 14:22

Hvis jeg skal vælge mellem LG L1730B med DVI og Samsung 710N uden DVI,
hvilken er så bedst ? De er begge TN panel og 12 ms.

Er kvaliteten ikke bedre med DVI end analog ?

Jeg overvejer også Philips 170S5FB, da jeg kan købe den hos den lokale
hardware pusher for 2.499 og måske se den efter for pixelfejl inden købet.

Hvilken er at foretrække, eller er de ligegode ? Er der evt. andre jeg
bør kigge på til under 2.500 kr. ?

På forhånd tak.

Fra : sharky

Dato : 19-01-05 18:04

Den brugte Samsung er solgt, så nu overvejer jeg LG L1730B med DVI og
Philips 170S5FB uden DVI.

Hvilken er så bedst ?

På forhånd tak.

Fra : ole

Dato : 20-01-05 10:07

Jeg har en Philips 190s5 og den er suveræn, - også et flot design. Jeg
prøvede først en med DVI men kunne ikke se forskel så jeg valgte
Philipsen pga design, ydeevne og kvalitet - ingen pixelfejl
overhovedet.
Ole

Fra : Jakob

Dato : 20-01-05 20:28

> Hvilken er at foretrække, eller er de ligegode ? Er der evt. andre jeg
> bør kigge på til under 2.500 kr. ?

Jeg har lige iaften set denne her hos en ven og den er

Den har et fantastisk skarpt billede, jeg har ikke set noget tilsvarende
ud over det er den superflot designet. Jeg er målløs har lyst til at
smide min crt ud over altanen.

Den koster lidt over 2600 men hvis jeg var dig vil jeg i det mindste
checke den ud.

Venlig hilsen

Jakob