Før Windows Lukker
Fra : Erik Vest Zielke

Dato : 20-05-01 11:44

Hordan for man sit program til at udføre noget lige inden windowd lukker? Så vidt jeg har forstået er det noget med WM_ENDSESSION &
WM_QUERYENDSESSION men jeg kan ikke finde ud af at bruge messages

--
Erik Vest Zielke
Favstrupvej 146, Haderslev

Fra : Peter Petersen

Dato : 21-05-01 17:04

Din hovedform modtager disse, hvis du arbejder med et alm. form-baseret
program. Det eneste du her behøver er at indsætte noget kode OnClose eller
OnCloseQuery på din hovedform (Under events). Forskellen på de to er at
OnCloseQuery også implementeren variablen CanClose (boolean), hvor du kan
afvise om programmet kan lukkes.