Clemens - mere pinligt bliver det ikke!
Fra : Morten Nielsen

Dato : 18-01-05 12:30

Hans version af The Message... skub ik til mig for jeg er tæt på en kant...
Lyder værre end noget et satirehold kunne finde på!

Fra : Kim Petersen

Dato : 18-01-05 19:39

> Hans version af The Message... skub ik til mig for jeg er tæt på en
kant...
> Lyder værre end noget et satirehold kunne finde på!

Er det egentlig ikke ret "in" i hep-hap kredse at oversætte direkte? Men ok,
kør-forbi-skydning er stadig noget af det sjoveste jeg har hørt

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-01-05 20:00

Kim Petersen wrote:

> kant...

> Er det egentlig ikke ret "in" i hep-hap kredse at oversætte direkte? Men ok,
> kør-forbi-skydning er stadig noget af det sjoveste jeg har hørt

Heheh... Jeg læste også på et tidspunkt om at han havde "betalt sine
duer" :)

/David

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-01-05 20:22

David Rasmussen wrote:

> Heheh... Jeg læste også på et tidspunkt om at han havde "betalt sine
> duer" :)
>
> /David
Lidt i stil med Karen's 'giv det til mig' i hendes første single fra
hendes seneste plade.. den linie fik ihvertfald mig til at krumme tæer..

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-01-05 23:02

Mikael Schøler wrote:

> Lidt i stil med Karen's 'giv det til mig' i hendes første single fra
> hendes seneste plade.. den linie fik ihvertfald mig til at krumme tæer..

Karen får mig generelt til at krumme tæer...

/David

Fra : Ole Thomsen

Dato : 19-01-05 07:30

David Rasmussen wrote:

> Karen får mig generelt til at krumme tæer...

Ditto, desværre. Jeg synes ellers hun er et godt hug med en god stemme.

Ole Thomsen

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 19-01-05 20:30

"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hans version af The Message... skub ik til mig for jeg er tæt på en
> kant...
> Lyder værre end noget et satirehold kunne finde på!

Ja det holder ikke rigtig, men ellers holders hans nye plade ret godt. Synes
ihvertfald ikke han er til grin på nogen punkter. Pladen er seriøst ment, og
han rapper om seriøse og følelsbetonede ting. Synes det sammen med
Sjokoladens udspil er noget af det bedste og mest seriøse der er kommet fra
danske rappere, der rapper på dansk

Mvh. Brian

Fra : Kim Petersen

Dato : 19-01-05 23:31

> [...]
> han rapper om seriøse og følelsbetonede ting. Synes det sammen med
> Sjokoladens udspil er noget af det bedste og mest seriøse der er kommet

Ja, for the Jester har jeg efterhånden mistet al respekt og smag for. DGP
var da i det mindste sjove.