VB.NET: Hvorfor virker dette ikke? (Simple~
Fra : Mr.D

Dato : 17-01-05 17:18

Private Sub frmIntro_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As
System.EventArgs) Handles MyBase.Load
Me.Visible = False
'Me.Hide() ' Virker heller ikke
'Visible = False ' Virker heller ikke
'Hide() ' Virker heller ikke
End Sub

Jeg foretager mig ikke andet i Form_Load end ovenstående Sub.

----
Mr.D

Fra : KS

Dato : 17-01-05 17:33

"Mr.D" <noone@none.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> 'Hide() ' Virker heller ikke
> End Sub
>
> Jeg foretager mig ikke andet i Form_Load end ovenstående Sub.

Det må vist være noget med, at LOAD fyres af FØR formen faktisk
vises på skærmen, og så kan du ikke HIDE den.

Mvh KS

Fra : Mr.D

Dato : 17-01-05 18:33

"KS" <keld.soerensenDELETE_THIS@os.dk> wrote
> Det må vist være noget med, at LOAD fyres af FØR formen faktisk
> vises på skærmen, og så kan du ikke HIDE den.

Burde det første ikke være INITIALIZE, og så derefter LOAD?
Men hvad gør jeg nu?

----
Mr.D

Fra : KS

Dato : 17-01-05 18:57

> "KS" <keld.soerensenDELETE_THIS@os.dk> wrote
>
> Burde det første ikke være INITIALIZE, og så derefter LOAD?
> Men hvad gør jeg nu?

Jamen, hvad vil du med formen ?

Hvis du loader den for at hide den så SHOW den FØR du hider ?

Mvh KS

Fra : Mr.D

Dato : 17-01-05 20:31

"KS" <keld.soerensenDELETE_THIS@os.dk> wrote
> Jamen, hvad vil du med formen ?
Brugeren kan vælge om programmet skal starte i SysTray.

> Hvis du loader den for at hide den så SHOW den FØR du hider ?
Det giver kun lidt Flicker, men fungerer ikke.

----
Mr.D

Fra : preben nielsen

Dato : 17-01-05 20:53

"Mr.D" <noone@none.net> skrev i en meddelelse
> Private Sub frmIntro_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e
> [...]

Formen er ikke synlig, så hvorfor vil du gøre den usynlig. Hvis
ikke den skal vises, så nøjes med at loade den uden at vise den.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Mr.D

Dato : 17-01-05 20:56

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote
> Formen er ikke synlig, så hvorfor vil du gøre den usynlig.

Nej den er umiddelbart ikke synlig, men den har en tendens til at ville
blive set :)

> Hvis ikke den skal vises, så nøjes med at loade den uden at vise den.

Det er min startup form.
At loade den fra Sub Main() er overkill, når det jeg vil umiddelbart burde
være simpelt.

----
Mr.D

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 17-01-05 21:21

Mr.D skrev:
> At loade den fra Sub Main() er overkill, når det jeg vil umiddelbart burde
> være simpelt.

Hvad _er_ det da du vil?

Husk iøvrigt på at den hjælp du vil kunne få her i gruppen , måske kan være
lidt begrænset af at der findes en anden gruppe til .NET-relaterede ting, og
at VB.NET dermed slet ikke diskuteres i denne gruppe.

Jeg ville egentlig lige henvise til usenet.dk, hvor du kan finde gruppernes
fundatser, men usenet.dk ser ud til at være forsvundet???

Den rigtige gruppe for dit spørgsmål er dk.edb.programmering.dotnet, men
hvis du kan få et kvalificeret svar her i denne gruppe, så er det for min
part helt OK

-------
Tomas

Fra : Mr.D

Dato : 18-01-05 14:32

"Tomas Christiansen" <toc-01-nospam@blikroer.dk> wrote
> Hvad _er_ det da du vil?
Brugeren kan vælge om programmet skal starte i skjult sammen med Windows.

> Den rigtige gruppe for dit spørgsmål er dk.edb.programmering.dotnet....
Den må jeg nok hellere pøve i stedet så.

Tak for infoen.

----
Mr.D