Lytter til og komponerer popmusik, søger l~
Fra : Michael Præstholm

Dato : 16-01-05 21:37

Hejsa!

Jeg er en 34-årig gut, som elsker musik. Jeg komponerer, synes
jeg selv, velklingende popmusik, samt skriver tekster til med "bid i".
Jeg kan godt lide, at der er en "catch" ved en sangtekst, for alt for
meget popmusik er fordummende. Har endnu ikke fundet ud af, hvad jeg
skal bruge det til - så langt er jeg ikke nået - men jeg vil gerne
høre fra folk, der har erfaringer med at kontakte et pladeselskab med
henblik på at få musik udgivet.

Af musik hører jeg mest John Mayer, Daniel Bedingfield og Darren Hayes
- kunstnere der allesammen selv har skrevet og komponeret deres
materiale. Jeg har også en lille svaghed for A-ha og Robbie
Williams.

Hvis nogen ligesom jeg har en passion for at skrive sange og lytte til
popmusik - gerne ovennævnte kunstnere - så vil jeg meget gerne
høre fra jer. Det kunne være fedt at møde nogen på nettet, der har
samme interesse som én selv.

--
Venlig hilsen

Johnny Praestholm