Kvinde-erkendelse
Fra : Andropov

Dato : 16-01-05 19:48

Mon nedenstående er noget kvinder kan være enig i:

Castañeda: Vi vil ha' unge mænd

Drop ligestillingen
Ligestilling er grunden til, at det i dag er ufatteligt svært for de
to køn at finde hinanden, mener den 36-årige københavner.

- Så råber feministerne op om, at der ikke må være undertøjsreklamer
på søjlerne rundt om i byen, for kvinder må ikke fremstilles som
sexsymboler. Helt ærligt, hvad er det for noget?

- Kvinder har altid været smukkere end mænd, og jeg vil have lov til
at blive feteret for mit udseende. Jeg vil også vurderes på min
sexappeal, mit hår, min barm... Det er en del af at være kvinde. Drop
dog det der 'vi-skal-være-ens-trip'. Gu' skal vi ej.

- Men næh nej. Så skal vi vise, at vi også kan. Altså går vi hen og
ser på en eller anden bodybuilder i brandmandskostume og med en billig
flaske baby-olie, som han hælder ud over sig. Vi hyler og skriger, når
han smider tøjet, men det er jo ikke autentisk.

Vi spiller roller
- I virkeligheden tænder brandmanden os overhovedet ikke. Kvinder går
kun til mandestrip for at vise, at vi også kan. Jamen, kan det blive
mere patetisk, spørger hun.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=276626

Fra : Bj@rne

Dato : 17-01-05 18:45

Andropov wrote:
> [...]
> - I virkeligheden tænder brandmanden os overhovedet ikke. Kvinder går
> kun til mandestrip for at vise, at vi også kan. Jamen, kan det blive

Tjahhh... jeg kan kun erklære mig enig med den pågældende kvinde
Bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 02:39

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> - I virkeligheden tænder brandmanden os overhovedet ikke. Kvinder går
> kun til mandestrip for at vise, at vi også kan. Jamen, kan det blive

Godt resume af artiklen

Maos kone sagde det endnu kortere - det der tænder en kvinde er magt