Bilspil - men hvilket?
Fra : moso97ad

Dato : 16-01-05 14:40

Har sammen med to kammerater spillet NFSU 2 med rat og pedaler. Det var
virkelig en fornøjelse i forhold til at spille med tastatur.

Nu er vi selvfølgelig blevet bidt af det med at køre ræs, så hvilket bilspil
kan I anbefale, vi skal spille næste gang?

Det behøver absolut ikke at være et af de sidste nye, men selvfølgelig ville
det være fedest

--
Mvh.
Morten

moso97ad-no-spam@yahoo.dk
(fjern -no-spam)

Fra : N´far

Dato : 16-01-05 15:18

Du kan jo prøve hente Toca Race Driver2 multiplayer demo.

Fra : FedeDorit

Dato : 16-01-05 16:35

"moso97ad" <moso97ad-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bilspil kan I anbefale, vi skal spille næste gang?
>
> Det behøver absolut ikke at være et af de sidste nye, men selvfølgelig

FlatOut.

prøv at hente demo på boomtown.

Fra : Kenneth

Dato : 16-01-05 16:58

Der er et gammelt bilspil der hedder speedbuster, det er kanont sjovt at
spille på netværk.
Spillet er nok 5-7 år gammelt men det var virkelig forud i grafikken
dengang.
Spillede det fornyligt til et LAN og kan kun sige at det virkelig var sjovt

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-01-05 17:32

moso97ad wrote:

> Nu er vi selvfølgelig blevet bidt af det med at køre ræs, så hvilket
> bilspil kan I anbefale, vi skal spille næste gang?

LFS eller NFS4 - High Stakes.

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-01-05 17:36

moso97ad wrote:
> [...]
> bilspil kan I anbefale, vi skal spille næste gang?
>
> Det behøver absolut ikke at være et af de sidste nye, men

Corvette (simpelt og effektivt, lækre biler)
Midnight Club II (fed humor, har langt mere charme end NFS serien)
1NSANE (gammelt men rigtig rigtig sjovt i multiplayer)
Toca Race Driver II (frygtindgydende og irriterende "realistisk"...men
på en eller anden måde sjovt alligevel)

Alle tre spil har demoversioner i kan downloade og prøve.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-01-05 17:54

Sune Salminen wrote:

> Corvette (simpelt og effektivt, lækre biler)

1.

> Midnight Club II (fed humor, har langt mere charme end NFS serien)

2.

> 1NSANE (gammelt men rigtig rigtig sjovt i multiplayer)

3.

> Toca Race Driver II (frygtindgydende og irriterende

4.

> Alle tre spil har demoversioner i kan downloade og prøve.
^^^
??

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-01-05 18:28

Jesper G. Poulsen wrote:

> 1.

> 2.

> 3.

> 4.

> ^^^
> ??

Ja... jeg kan kun sige at jeg lever i min egen tidszone.. og nu har det
åbenbart også bredt sig til min mængde-opfattelse.

lol, ja der sneg sig lidt flere ind på listen efter jeg havde skrevet
det sidste..

-Sune

Fra : SoftMan Brian

Dato : 16-01-05 23:17

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message
> Midnight Club II (fed humor, har langt mere charme end NFS serien)

66 i eb-games (99, køb 3 betal for 2)

> 1NSANE (gammelt men rigtig rigtig sjovt i multiplayer)

Er der nogen der ved hvor man kan opdrive det ?

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 16-01-05 18:27

moso97ad wrote:
> Har sammen med to kammerater spillet NFSU 2 med rat og pedaler. Det var
> virkelig en fornøjelse i forhold til at spille med tastatur.

Det er en kæmpe forskel ja :) Næste trin er projektor! Prøv det og
du vil aldrig blive helt den samme igen :P

> Nu er vi selvfølgelig blevet bidt af det med at køre ræs, så hvilket bilspil
> kan I anbefale, vi skal spille næste gang?

Colin Mcrae 2k5 - super fartfornemmelse - vi spillede det i går aftes
med nogle venner. Det er en fed social aktivitet og meget underholdende
at se på for tilskuerne :D Man lever sig meget ind i det.

Richard Burns Rally - høj realisme og de vildeste flotte styrt - men
ikke helt den samme fartfornemmelse som i cmr-spillene.

Alle spil i nfs-serien - især den gamle porsche. Som multiplayer kan
anbefales bil-tagfat i Auvergne - det gælder om at ramme de andre biler
og så kører man ellers amok i de små smalle gader :D

> Det behøver absolut ikke at være et af de sidste nye, men selvfølgelig ville
> det være fedest

igen - cmr2005! smid grafiksettings på max og det er _flot_

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |