Holder homo-parforhold kortere
Fra : Bo Warming

Dato : 16-01-05 13:11

Kvinder har tradition for større troskab. Passer det i nu-storbyens flygtige
erotik-venskaber, at lesbiske derfor er død-stabile, hetero la-la og bøsser
kan ikke fistfucke nok forskellige lover-boys hver nat - og at det bidrog
til at HIV pludselig blev kæmpeproblem
? og ? og ? - hvem har kvalificeret bud vedr noget af dette?

Lesbiske kan ihvertfald - når de får børn - være meget borgerlige og
normale, og det er nogle få bøsser også, men det er måske de promiskuøse man
ser mest til og hører mest om.

"Problemet i dette land er, at folk tror, at homoseksuelle knepper og
heteroseksuelle forelsker sig, hvilket er en lodret løgn." Boy
George

(- når ser de berømte musikvideoer med ham, kan jeg næsten få øje på en
kvindelig side ved mig selv - han er så rar og feminin-uden-at-være-krukket
(BW) )

Fra : Hobert Idiart

Dato : 16-01-05 17:20

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> (- når ser de berømte musikvideoer med ham, kan jeg næsten få øje på en
> kvindelig side ved mig selv - han er så rar og

Er det skabsdøren jeg kan høre bevæge sig?

Fra : Andropov

Dato : 16-01-05 18:43

On Sun, 16 Jan 2005 17:19:41 +0100, Hobert Idiart <in@your.dreams>
wrote:

>Er det skabsdøren jeg kan høre bevæge sig?

Står du inde i skabet Hobert....
Så kom ud derfra.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 16-01-05 23:47

Andropov wrote:

> Står du inde i skabet Hobert....
> Så kom ud derfra.

Nej, her er så trygt. Jeg tror, jeg bliver herinde.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-05 20:03

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> Nej, her er så trygt. Jeg tror, jeg bliver herinde.

"Ingen kan tvinge mig til at blive lykkelig på hans måde.
Immanuel Kant

Og denne dybsindige tysker var sjovt nok helt enig med den følgende
sværmeriske franskmand:

"Nydelse skal stjæles, nydelse følger viljen. Den skal ikke
påtvinges os. Man kan ikke tvinge folk til at blive lykkelige . Rousseau

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-05 15:28

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Er det skabsdøren jeg kan høre bevæge sig?

Er i skabs-fetichistiske?
Jeg er hetero og uden lyster til afveksling i den retning - og uden fobi
hvis nogle gav mig normal SID-timeløn for at slikke pik ville jeg gøre det.

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 15:54

On Mon, 24 Jan 2005 15:27:49 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Er i skabs-fetichistiske?
>Jeg er hetero og uden lyster til afveksling i den retning - og uden fobi
>hvis nogle gav mig normal SID-timeløn for at slikke pik ville jeg gøre det.

Pas nu på der ikke danner sig kø uden for din dør :)

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 02:34

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Pas nu på der ikke danner sig kø uden for din dør :)

Jeg skulle nok have lidt højere løn og jeg ville ikke gide gøre det mange
gange, men jeg har et hul i min almendannelse ved aldrig at have prøvet det,
så et par gange gad jeg nok opleve nærkontakt med en mands udløsning - hvis
han ikke var dybt usympatisk

Fra : Andropov

Dato : 26-01-05 11:29

On Wed, 26 Jan 2005 02:34:24 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>så et par gange gad jeg nok opleve nærkontakt med en mands udløsning - hvis

Det er en ny form for dannelsesrejse :)

Fra : Anita

Dato : 24-01-05 21:55

Bo Warming wrote:
> Jeg er hetero og uden lyster til afveksling i den retning - og uden
> fobi hvis nogle gav mig normal SID-timeløn for at slikke pik ville
> jeg gøre det.

Jeg tror man kan tjene langt mere end det.

Venligst Anita

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 21:50

On Mon, 24 Jan 2005 21:54:59 +0100, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>Jeg tror man kan tjene langt mere end det.

Nu skal du tænke på at Bo Warming er ved at være en ældre herre :)

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-01-05 22:14

Andropov wrote:

> Nu skal du tænke på at Bo Warming er ved at være en ældre herre :)

Det er vel så en fordel. Jeg har ladet mig fortælle, at tænder tit kan
komme i vejen.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 02:38

> [...]

58 år, gråhåret men uskaldet

> Det er vel så en fordel. Jeg har ladet mig fortælle, at tænder tit kan
> komme i vejen.

På landet var der indtil tresserne stadig mange der som midaldrende fik
munden ryddet og fik gebis.
Mine paradentosetab af ligegyldige visdomstænder mm er ikke salgsargument i
denne branche - hvor jeg tror overvægtighed vil jage mange væk.

Vedr pigers pikslik kommer tænder aldrig i vejen, hvis hun vil gøre det
lækkert kan hun gøre det lækkert.

Men få er udholdende - der må skiftes til højrehånd