First person krigsspil ?
Fra : Bertram

Dato : 16-01-05 10:34

Hej Alle

Jeg leder efter et first person krigsspil, hvor man for eks. kan være 3
spillere i et lokalt netværk mod 3 spillere lavet af PCen. Ikke via
internet.

Tak,

Bertram

Fra : BuFFerz

Dato : 16-01-05 13:09

I næste uge (uge 3) kommer der bots til "counter-strike source" (som følger
med Half-Life2)

Det var ét forslag :)

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Bertram

Dato : 16-01-05 13:17

Ok ;) - Men jeg er måske lidt en noob, for jeg forstår ikke helt hvad du
skriver...

Vil det sige, at jeg både skal købe Counter-strike og Half-Life2 for at få
denne bots !?!

Men ellers tak

Fra : BuFFerz

Dato : 16-01-05 13:33

Du køber Half-Life 2 - der følger som multiplayer del, spillet:
"Counter-Strike: Source" med.
I Næste uge kommer en opdatering til spillet der gør det muligt at spille
mod computeren.

Hvis du ikke har råd/god computer kan du prøve med det lidt ældre spil:
Counter-Strike: Condition Zero
Der er også bots (computer spiller) med.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : S. Sørensen

Dato : 16-01-05 16:25

"Bertram" <bertramDELETE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Jeg leder efter et first person krigsspil, hvor man for eks. kan være 3
> spillere i et lokalt netværk mod 3 spillere lavet af PCen. Ikke via
> internet.

Counterstrike er ganske udemærket, men hvis det skal være lidt mere
realistisk kan Ghost Recon godt anbefales.

Steinbjørn

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-01-05 17:23

"S. Sørensen" wrote

> Counterstrike er ganske udemærket, men hvis det skal være lidt mere
> realistisk kan Ghost Recon godt anbefales.

Understøtter den Coop?

- Peter

Fra : S. Sørensen

Dato : 16-01-05 20:14

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "S. Sørensen" wrote

> Understøtter den Coop?

Yeps... og det gør den godt =)

Steinbjørn

Fra : ct

Dato : 17-01-05 09:43

> Understøtter den Coop?

Ja, og Bilka!

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 17-01-05 11:35

> [...]
>
> Jeg leder efter et first person krigsspil, hvor man for eks. kan være 3
> spillere i et lokalt netværk mod 3 spillere lavet af PCen. Ikke via

Jeg ved ikke om det passer ind i det du leder efter, men ellers har Hidden &
Dangerous coop både i version 1 og 2.

Jeg har spillet det i version 1, det var ret underholdende.

Det fungerer sådan at I er en commando-squad, der sættes ind bag fjendens
linier, og skal løse bestemt opgaver, altså singleplayer-kampagnen lavet til
coop også.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Manler

Dato : 17-01-05 15:30

On Mon, 17 Jan 2005 11:35:11 +0100, "Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Det fungerer sådan at I er en commando-squad, der sættes ind bag fjendens
>linier, og skal løse bestemt opgaver, altså singleplayer-kampagnen lavet til
>coop også.

H&D 2 har 2 mp modes. Deathmatch og CTF. Der er ingen AI (bots).

--
Gerner

Nu er det snart jul igen.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 18-01-05 19:08

"Manler" <dødspamergodspam@NOSPAMpostBORTkassevæk.org> skrev i en meddelelse
> On Mon, 17 Jan 2005 11:35:11 +0100, "Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk>
> wrote
> in dk.spil.computer:

> H&D 2 har 2 mp modes. Deathmatch og CTF. Der er ingen AI (bots).

Ok, jeg troede den var ligesom etteren. Øv, det var klart mere
underholdende.

VH
Henrik

Fra : Manler

Dato : 18-01-05 20:57

On Tue, 18 Jan 2005 19:07:45 +0100, "Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>"Manler" <dødspamergodspam@NOSPAMpostBORTkassevæk.org> skrev i en meddelelse

>Ok, jeg troede den var ligesom etteren. Øv, det var klart mere
>underholdende.

Der er 2 modes mere i H&D 2, men det er SP, f.eks. lone wolf, hvor man er alene
i en allerede fuldført SP mission. Den anden SP mode er vist den hvor man
genspiller med sit team en genneført mission.
I H&D 1 kan jeg ikke ud fra manualen se hvad man gennefører i MP, men host kan
vælge bane ud fra missionlisten, så det kan være en hvilken som helst bane der
startes.
Mener også der var lone wolf i 1 eller kom det først i "fight for freedom" addon
?

Fra : Manler

Dato : 19-01-05 18:17

> [...]

>"Manler" <dødspamergodspam@NOSPAMpostBORTkassevæk.org> skrev i en meddelelse

>Ok, jeg troede den var ligesom etteren. Øv, det var klart mere

Kunne se ud som om der er COOP i Hidden & Dangerous 2: Sabre Squadron.

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 20-01-05 15:20

Kan helt klart anbefale Ghost Recon, understøtter coop, og er et kanon
spil.

Se evt. min hjemmeside for screenshots og filmklip.

http://www.nighthawks.dk

[NH]7H