Yamaha Passola Vacuum problem
Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 15-01-05 18:44

Hej
Kan nogen forklare, eller henvise til en netside hvordan vacuumreguleringen
virker. Ligeledes chookeren? Hvorledes fungere den? Jeg synes at der er
mange (forvirrende) slanger til karburatoren.
Hvorledes stiller jeg olietrykket? Jeg tror at den giver rigeligt og vil
gerne have mængden stillet ned.
Asger

Fra : Zeros

Dato : 15-01-05 20:15

Hej jeg har et billede liggende som du sikkert kan bruge. Jeg poster det i
dk.binaer

En alternativ ide jeg har tænkt på, er at sætte en kaburator på fra fx en
Yamaga 4-gear og så lave et chooker-håndtag oppe ved styret. Det burde
egentig virke... Og så skal man selvf selv blande benzinen :)

Hilsen Martin

Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 15-01-05 22:22

Tak for hjælpen. Nu kan jeg få slangerne til vacuum sat rigtigt på. Har du
et bud på regulering af olietrykket?
Asger