Kulhydrat lav brød!
Fra : Freedom

Dato : 15-01-05 15:01

Hej igen,

Jeg vil høre om der er nogle der har prøvet de kulhydrat lave brød (fx.
Atkins Low Carb Bake Mix ) man kan spise på Atkins?

Er der noget man kan købe i Danmark?
Iben

Fra : Jan Hansen

Dato : 16-01-05 00:32

"Freedom" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil høre om der er nogle der har prøvet de kulhydrat lave brød (fx.
> Atkins Low Carb Bake Mix ) man kan spise på Atkins?

Jeg tror ikke du kan købe det i Danmark.
Jeg er ihvertfald ikke stødt på det.

Men hvis du tør kan du købe det på nettet på denne adresse
http://www23.netrition.com/index.html

vh Jan

Fra : Freedom

Dato : 16-01-05 10:50

> Jeg tror ikke du kan købe det i Danmark.
> Jeg er ihvertfald ikke stødt på det.
>
> Men hvis du tør kan du købe det på nettet på denne adresse
> http://www23.netrition.com/index.html
>
> vh Jan

Hej Jan,

Ja jeg tør godt, men er der nogle der har prøvet det? Smager det okay?
Iben:)

Fra : Jan Hansen

Dato : 16-01-05 20:54

> Hej Jan,
>
> Ja jeg tør godt, men er der nogle der har prøvet det? Smager det okay?
> Iben:)

Hej Iben

Jeg har desværre ikke prøvet det. Men hvis du køber det må du gerne skrive
en anmeldelse af produktet her

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 16-01-05 10:39

"Jan Hansen" <jahans@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Men hvis du tør kan du købe det på nettet på denne adresse

Hvad mener du med "hvis du tør"?
Går det på nethandel generelt, denne webbutik konkret eller selve produktet?

Mvh. Lisbeth

Fra : Jan Hansen

Dato : 16-01-05 20:52

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
meddelelse news:41ea3b8c$0$23059$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> [...]
>

> Hvad mener du med "hvis du tør"?
> Går det på nethandel generelt, denne webbutik konkret eller selve

Hej Lisbeth - Min kommentar går på nethandel generelt samt webbutikken - Da
jeg ikke kender butikken kan jeg heller ikke anbefale at handle der, hvis du
forstår

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 16-01-05 21:41

> [...]
Da
> jeg ikke kender butikken kan jeg heller ikke anbefale at handle der, hvis

Min erfaring med nethandel er, at der ikke er grund til større bekymring end
ved al mulig anden handel.

Forleden bestilte jeg varer på nettet tirsdag nat. Fra en engelsk webbutik.
Torsdag morgen var postbudet her med varerne.

Mvh. Lisbeth

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-01-05 18:24

[Freedom | Sat, 15 Jan 2005 15:01:22 +0100]

>Jeg vil høre om der er nogle der har prøvet de kulhydrat lave brød (fx.
>Atkins Low Carb Bake Mix ) man kan spise på Atkins?
>Er der noget man kan købe i Danmark?

Jeg håber ikke at folk misforstår mig når jeg vælger at svare på dit
spørgsmål - jeg har trods alt modsatrettede økonomiske interesser.

Man kan ikke købe dette produkt i Danmark, men diverse netbutikker i f.eks.
England sælger dette og andre lowcarb produkter. Du skal dog være klar over
at der i virkeligheden findes 2 versioner - en med gluten og en med sojamel;
den med sojamel har en lidt bedre konsistens, men (efter min mening) en
forfærdelig smag.

Jeg ville anbefale dig at starte med at klare dig uden "lowcarb brød" lige
nu og så en dag når du finder enten den med gluten eller et ANDET lowcarb
brød produkt, så kigge på deklarationen og finde noget uden
sojamel/sojaprotein.

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk