Tivoli spil
Fra : Rene

Dato : 15-01-05 08:34

Hej NG

Min datter spørger efter et spil hvor man kan bygge et tivoli. Er der en der
ved hvad det er for et spil? Hun er 10 år

Mvh Rene

Fra : Cirque

Dato : 15-01-05 08:58

"Rene" <renefraaarhus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
der
> ved hvad det er for et spil? Hun er 10 år

Mon ikke det er Theme Park hun mener? Eller måske Rollercoaster Tycoon?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-01-05 19:51

Cirque wrote:

> Mon ikke det er Theme Park hun mener? Eller måske Rollercoaster
> Tycoon?

Til et barn på 10 vil jeg ikke anbefale RCT. Der er Theme Park mere
simpelt og overskueligt.

Jesper G. Poulsen

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 15-01-05 20:14

> Til et barn på 10 vil jeg ikke anbefale RCT. Der er Theme Park mere
> simpelt og overskueligt.

Absolut helt enig. RCT er et kanon spil, men det er for meget for en 10
årig, ligemeget hvor kvik i pæren hun så er, og Theme Park er svjv på dansk,
det kan absolut anbefales til hende. Det sjoveste er, at når man har bygget
et eller anden, kan man gå rundt i sin park, og prøve de forskellige ting.
Det er et spil med nogen tid på bagen, så mon ikke, det kan findes til meget
rimelige penge?

/Ole

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-01-05 00:37

"/Ole (6000)" wrote

> Absolut helt enig. RCT er et kanon spil, men det er for meget for en 10
> årig, ligemeget hvor kvik i pæren hun så er, og Theme Park er svjv på
> dansk,

Ok så må min knægt være særdeles kvik
Han har nemmere ved det spil end jeg har
RCT3 er på dansk

Ok han er da selvfølgelig et par år ældre i dag, men han har været med i
vognen siden RCT1

> det kan absolut anbefales til hende. Det sjoveste er, at når man har
> bygget et eller anden, kan man gå rundt i sin park, og prøve de
> forskellige ting.

Likewise i RCT3

> Det er et spil med nogen tid på bagen, så mon ikke, det kan findes til
> meget rimelige penge?

Bugger, RCT3 er helt nyt så det koster standard vederlaget for PC spil

- Peter

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 16-01-05 00:45

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vognen siden RCT1

> Likewise i RCT3

> Bugger, RCT3 er helt nyt så det koster standard vederlaget for PC spil

OK, jeg har ikke prøvet RCT3, men jeg vil da ha' fat i det på et tidspunkt.
Jeg har en demo liggende af det, men jeg har ikke installeret det endnu. Det
må jeg hellere få gjort.

/Ole

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-01-05 11:15

/Ole (6000) wrote:

> tidspunkt. Jeg har en demo liggende af det, men jeg har ikke
> installeret det endnu. Det må jeg hellere få gjort.

Hvor har du hentet den?

Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-01-05 12:03

"Jesper G. Poulsen" wrote

> Hvor har du hentet den?

Øh den findes jo på nettet?
http://www.atari-webcenter.com/friends/?module=friends&action=viewDownloadPage&id=146

- Peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-01-05 13:06

Peter Lykkegaard wrote:

> Øh den findes jo på nettet?

Jeg er lidt rusten idag...

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-01-05 18:45

Jesper G. Poulsen wrote:

> Jeg er lidt rusten idag...

Det kan ske for selv den bedste..

hehe

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-01-05 20:36

"Sune Salminen" wrote

> Det kan ske for selv den bedste..

Man må da håbe at det var sjovt i går aftes/nat

- Peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-01-05 21:59

Peter Lykkegaard wrote:

> Man må da håbe at det var sjovt i går aftes/nat

Tja, jeg hjalp en kammerat med at teste en streaming-server.

Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-01-05 22:38

"Jesper G. Poulsen" wrote

> Tja, jeg hjalp en kammerat med at teste en streaming-server.

Lyder som interessant morskab

- Peter

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-01-05 23:01

Peter Lykkegaard wrote:
> "Sune Salminen" wrote

> Man må da håbe at det var sjovt i går aftes/nat
>
> - Peter

Tsja....Jeg hjalp en ven med at flytte.

-Sune

Fra : Rene

Dato : 03-02-05 12:18

> Mon ikke det er Theme Park hun mener? Eller måske Rollercoaster Tycoon?

Jo det var Rollercoaster Tycoon.

Tak for hjælpen

Mvh Rene