Problem med Dropdown menu
Fra : Rune Jensen

Dato : 15-01-05 02:13

Jeg har en drop-down menu på min hjemmeside som ikke virker helt
efter planen. Den skulle gerne blive fremme indtil man flytter
musen udenfor den men den forsvinder ligeså snart ,an flytter
musen over den første knap deri.

Her er siden: www.cyberray.1go.dk/Test2/top.htm

BTW: Den er valideret ;)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 15-01-05 04:28

On 15 Jan 2005 01:12:53 GMT, Rune Jensen <roj@ofir.dk> wrote:

> [...]
> efter planen. Den skulle gerne blive fremme indtil man flytter
> musen udenfor den men den forsvinder ligeså snart ,an flytter

Hvis du sørger for, at din dhhmenu er synlig, når musen er over den, så
burde det virke:
onMouseOver="document.getElementById('dhhmenu').style.visibility =
'visible';"
onMouseOut="document.getElementById('dhhmenu').style.visibility =
'hidden';">

--
Ryan Kristensen

Fra : Rune Jensen

Dato : 15-01-05 11:47

> Hvis du sørger for, at din dhhmenu er synlig, når musen er over den, så
> burde det virke:
&gt; onMouseOver="document.getElementById('dhhmenu').style.visibility =
&gt; 'visible';"
&gt; onMouseOut="document.getElementById('dhhmenu').style.visibility =
&gt; 'hidden';">

Det mente jeg ellers jeg havde prøvet! Men det virkede sgu! Så du skal have
mange tak for hjælpen :D