Non-piercing klit smykker
Fra : Alexander Anderson

Dato : 14-01-05 19:57

Nogen piger der har erfaring med disse.

Kan købe en billig herhjemme af tvivlsomt materiale men har set både guld og
sterlling sølv på USA site.
Tænker på at give konen en til hendes fødselsdag. Hun ønsker sig smykker

Alex

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-01-05 22:32

"Alexander Anderson" <AlexanderA_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og
> sterlling sølv på USA site.
> Tænker på at give konen en til hendes fødselsdag. Hun ønsker sig smykker

Jeg må lige indrømme at jeg ikke selv har prøvet dem. Men de ser da ikke
videre behagelig ud? Ligner nærmest en hårnål i overstørrelse, som så skal
klemmes fast om klitten. avs...
Når hun ønsker sig smykker, så mener hun vel ikke en klitklemme? Hvad
med at give hende en rigtig piercing?

Mvh. Nana

Fra : Peter Holmgren

Dato : 15-01-05 06:45

Nana Sørensen wrote:
> [...]
> Når hun ønsker sig smykker, så mener hun vel ikke en klitklemme?
> Hvad med at give hende en rigtig piercing?

Uh! Enig, ser ikke behageligt ud. Hvad med at tage en sten og skære den
halvt over. Hælde noget superlim på fladen og klaske hele molevitten på
klitten. Enkelt - billigt (alt efter hvilken sten der bruges) - og simpelt.

Ps. Superlim kan opløses med kogende vand og vupti er området klar til et
andet smykke.

-Enjoy!

--
Peter Holmgren
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Nana Sørensen

Dato : 15-01-05 18:38

"Peter Holmgren" <info@theravada.[dk]> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Peter Holmgren
> "May all beings be blessed with happiness..."

Alternativt: Køb en af de der navlesæt. Man kan købe en sten, som hun kan
have i navlen, som en mavedanser. Altså ikke en fake-piercing, men en sten
der fylder hele navlen. de er ret flotte.