Honda Dax siden
Fra : Dax-siden

Dato : 20-05-01 22:51

Danmarks største side med den lille Honda Dax er opdateret!
På Dax-siden kan du finde masser af billeder, Køb & Salg, knallert-forum og
meget mere.

Vi ses på www.daxsiden.subnet.dk

Webmaster

Fra : Morten Juel

Dato : 21-05-01 07:24

Hvilken del af dk.fritid.MOTORCYKEL var det du ikke fattede ?!
Der er da ikke noget mere latterligt i denne verden en de møg grimme skod
knallerter, og så har du overnkøbet postet den msg i flere grupper !

/Morten

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 21-05-01 17:52

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er da ikke noget mere latterligt i denne verden en de møg grimme skod
> knallerter, og så har du overnkøbet postet den msg i flere grupper !

Rolig nu, Morten.

Der kører faktisk nogle enkelte Dax'er rundt, der er synet og indregistreret
som MC'er, de findes både i en 70 og 110 ccm udgave.......

Så jeg tror faktisk at han har fattet det !!!!!
--
M.v.h.
Thore Jensen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 21-05-01 17:53

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
indregistreret
> som MC'er, de findes både i en 70 og 110 ccm udgave.......

Vrøvl 90 og 110 ccm........sorry

Fra : Knud Jacobsen

Dato : 21-05-01 21:37

> [...]
> Der er da ikke noget mere latterligt i denne verden en de møg grimme skod
> knallerter, og så har du overnkøbet postet den msg i flere grupper !

Min unge ven
For os, der kørte på borede knallerter i 70´erne, er Honda Dax en levende
legende. Dax´en er så meget kult, at MOTORRAD for nylig ofrede en 3-4 sider
på modellen. Meget kan du kalde den, men "møggrim skodknallert" er skudt
helt ved siden af.

Knud Stange Jakobsen (årg. 1960)
TDM 850 (årg. 1994)

Fra : Morten Juel

Dato : 22-05-01 07:28

> Min unge ven
hehe

Meget kan du kalde den, men "møggrim skodknallert" er skudt
> helt ved siden af.
Den er da tudegrim !

Mvh
Morten

Fra : boe

Dato : 22-05-01 07:44

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Meget kan du kalde den, men "møggrim skodknallert" er skudt
> Den er da tudegrim !

Morten har ret - den ligner udskidt æblegrød. Punktum. Og det siger jeg selv
om jeg blev helt nostalgisk ved gensynet med DAX, jeg havde helt glemt dens
eksistens - ja, jeg tror faktisk jeg fældede en lille tåre.
Men så kom jeg til at tænke på, hvorfor jeg havde glemt/fortrængt dens
eksistens - FORDI DEN ER EN TUDEGRIM SKODKNALLERT....

Bo, VF1000F

Fra : Sand

Dato : 22-05-01 08:06

"boe" <bemNOSPAMM@bellesystems.com> wrote in message
> Men så kom jeg til at tænke på, hvorfor jeg havde glemt/fortrængt dens
> eksistens - FORDI DEN ER EN TUDEGRIM SKODKNALLERT....
Men trods det! , den eneste knallert jeg har set monteret med et fælg
fra en Morris Mascot :0)

Mvh. Sand

Fra : Morten Juel

Dato : 22-05-01 11:07