Bryggerigruppen
Fra : John Lund

Dato : 14-01-05 17:31

Jeg har købt nogle aktier i Bryggerigruppen i foråret 04 hvor kursen var
helt i bund.

Lige nu går aktien bare opad (er steget med 25% siden købet) og der ser ud
til at den bliver ved.

Er der nogen der ved hvorfor den lige nu er så atraktiv ?

Mvh

John Lund

Fra : Steen Johansen

Dato : 15-01-05 11:24

"John Lund" <jol(haderspam)@privat.dk> wrote in message
[...]

Sælg nu for jeg er inde på at den falder igen. Deres øl er ikke
fremtidsikret deres produkter er for kedelige

Mvh Steen

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 17-01-05 13:08

"John Lund" <jol(haderspam)@privat.dk> wrote in message

> Er der nogen der ved hvorfor den lige nu er så atraktiv ?

Næh - men der behøver vel heller ikke at være en grund andet end at den
stiger

Hvis du er i tvivl om hvornår du skal sælge, synes jeg selv det er en god
metode konsekvent at sælge når kursen er faldet med mere end circa(!) 5%
under 20 dages glidende gennemsnit - fordi en aktie kan stige med hundreder
af % og man ved ikke hvornår toppen er nået før man er forbi den.

Fra : John Lund

Dato : 17-01-05 19:10

Ja det kunne jo være en regel. Den lyder meget fornuftig.

Jeg havde nu egentligt købt aktien som en langtidsinvestering, så derfor
overrasker det mig at den er steget så voldsomt på kort tid.