Hey, Anarchy Online er gratis
Fra : PerX ...

Dato : 14-01-05 11:50

De ryster sikkert i bukserne over Wow og EQ2, så folkene bag Anarchy
Online har besluttet at give alle som melder sig inden den 15. et år
gratis i spillet!

(Dog får man ikke adgang til expansionerne)

http://www.anarchy-online.com/free/ad_campaigns/freecampaign

Fra : Casper Bang

Dato : 14-01-05 14:00

> De ryster sikkert i bukserne over Wow og EQ2, så folkene bag Anarchy
> Online har besluttet at give alle som melder sig inden den 15. et år
> gratis i spillet!

Spørgsmålet er så bare hvor lang tid det tilbud varer :)

" This offer is subject to termination
at any time and without cause, especially if a too high-increase in
server load or other unforeseen events will lessen the experience
for existing players. "

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 14-01-05 17:06

Casper Bang wrote:

> [...]
> at any time and without cause, especially if a too high-increase in
> server load or other unforeseen events will lessen the experience

Jeg tror at faren er ovre, det tilbud har kørt i en måned og det største
rush skulle være overstået...

Jacob

--
fear and loathing in dot com
www.fearandloathingin.com

Fra : Larsen

Dato : 15-01-05 00:45

> [...]
> at any time and without cause, especially if a too high-increase in
> server load or other unforeseen events will lessen the experience

Mon svaret er her?

"14 January, 2005Funcom extends the free offer on Anarchy Online into 2006
Funcom announces that the free Anarchy Online offer has been a tremendous
success and will be fully extended throughout all of 2005 and into 2006.
[snip]..."

Fra : PerX ...

Dato : 27-01-05 22:52

In article <41e7c26a$0$48695$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net says...

> Spørgsmålet er så bare hvor lang tid det tilbud varer :)

Meget længe sikkert, jeg prøvede det i 5 minutter og syntes det var
dødsygt *g*