Homosex-karrieren
Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-05 06:45

Jeg er ikke homoskesuel eller sådan noget, men du er fantastisk! Du skulle
få brystimplanter, John, så ville jeg være sammen med dig. Vi ville endelige
være sammen. Howard Stern til John Stamos

Xxbs Biseksualitet er ikke så meget en tilbagetrækning som et frygtsomt
kompromis. Jill Johnston

Xxbs Man kan ikke bevise at man ikke er bøsse. Hvad kan man gøre, undlade
at sutte en fyr. Nonn MacDonald

Xxbs På en eller anden måde gør det at være i besiddelse af denne
feminine persona det meget lettere for heteroseksuelle mænd at have sex med
én, hvis man er en mand. Boy George

Xxbs Da jeg fortalte min mor der, sagde hun: "jeg er ligeglad med at du
er bøsse, skat, men jeg vil ikke have, at det skal ødelægge din karriere" Og
jeg sagde "Men mor, forstår du ikke, det er min karriere". Armistead
Maupin

Xxbs Bøsser: Naturens forsøg på at slippe af med de bløde drenge ved at
sterilisere dem. Scott Fitzgerald

Xxbs Jeg tror, at alle er nysgerrige... Faktum er, at indtil videre har
jeg ikke været tiltrukket af at have et homoseksuelt forhold, så det ser
ikke ud til jeg er bøsse. Men hvem ved? Jeg mener, livet er fuldt af
overraskelser. Kenneth Branagh

Xxbs De fleste af mine mandlige venner er bøsser, og det virker
fuldstændigt naturligt på mig. Jeg mener, hvem kan ikke lide pik?
Valerie Perrine

Xxbs Jeg har æren af at være den eneste kvinde, jeg kender, som har
scoret en homoseksuel fyr på et bøssested. Jeg er så stolt af det! Emma
Thompson

Xxbs Jeg vidste, at jeg var ved at blive gammel, da jeg blev træt af at
se min nabo på den anden af gården fist-fucke sin fyr. Paul Rudnik

Xxbs Jeg er homoseksuel - alle mine elskere har været mænd. Nogle af dem
tror, at de er heteroseksuelle, men det er mit problem. Kenneth
Anger

Xxbs Hår en heteroseksuel fyr møder en bøsse, tænker han straks, at
bøssen vil sutte hans pik. Jeg siger: smigr ikke dig selv, søde.
Scott Valentine

Xxbs Problemet i dette land er, at folk tror, at homoseksuelle knepper og
heteroseksuelle forelsker sig, hvilket er en lodret løgn. Boy George

Xxbs [Tøjdesigner] Miles White ... sagde til mig "Åh, der er de mest
vidunderlige trækkerdrenge i denne by. De er alle heteroseksuelle, de er
fantastiske, de vil gøre alt, og de koster $50". Jeg sagde: "Gore [Vidal]
siger de koster $25." Han svarede "Det er, fordi han køber dem før kl. 6."
Arthur Laurents

Xxbs Jeg er ligeglad med at folk tror jeg er bøsse. Hvis de tror jeg er
hetero eller bøsse, er det fint - i det mindste tror de jeg går i seng med
nogen. Bruce Weber

Xxbs Jesus blev aldrig gift, løb rundt med 12 fyre, og blev forrådt med
et kys fra en anden fyr. Pastor Troy Perry

Xxbs De stakkels homoseksuelle ... de har erklæret krig mod naturen, og
nu kræver naturen en frygtelig straf [aids]. Patrich Buchanan

Xxbs Hvis du virkelig ønsker at såre dine forældre, og du ikke har mod
til at blive homoseksuel, er det mindste du kan gøre, at blive kunstner.
Kurt Vonnegut

Xxbs Jeg bliver ophidset af to mænd, som kysser hinanden. Madonna

Xxbs Kærligheden, som tidligere ikke turde sige sit navn, er nu blevet
hæs af at skrige. Robert Brustein

Xxbs Kærligheden, som ikke tør sige sit navn, er blevet neurosen, som
ikke ved, hvornår den skal holde kæft. Time Magazine

Xxbs Jeg skrottede bogen, fordi jeg ikke var på bølgelængde med
hovedpersonen. Hun var lesbisk med tvivl om sin maskulinitet. Peter de
Vries

Xxbs Vi er alle homoseksuelle - heldigvis! Det er en del af livet, og
hvis man ikke udnytter det, går man glip af en masse. Gerard
Depardieu

Hp Jeg er ikke en rigtig luder, men at opføre mig som én, er noget,
jeg er god til. Justin Young

Xxbs Homoseksuelle mænd forfølger mig ikke, helt ærlig. Jeg udsender ikke
de rigtige dufte. Kenneth Branagh

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-05 08:07

Der findes mænd, som er lige så meget kvinder som deres mødre, og kvinder,
der er lige så meget mænd som deres fædre, for sjælen har intet køn.
Kristina af Sverige

Det, som er smukkest hos virile mænd, er noget feminint; det, som er
smukkest hos feminine mænd, er noget maskulint. Susan Sontag

Fra : Andropov

Dato : 14-01-05 11:33

On Fri, 14 Jan 2005 08:06:35 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Det, som er smukkest hos virile mænd, er noget feminint; det, som er
>smukkest hos feminine mænd, er noget maskulint. Susan Sontag

jDet er nok fordi kvinder altid vil have noget andet end de kan få :)