NSFU2 gennemført.....eller er det?
Fra : Silver

Dato : 13-01-05 20:39

Davs folkens.

Jeg har tilsyneladende gennemført NFSU2 da jeg har kørt imod ham der den
skaldede kok eller hvad han nu er, og vandt de 10000 dollars, men når jeg så
trykker på T tasten så viser den at jeg kun har gennemført 68% af spillet?,
what gives?

Jeg har kørt alle de ræs der kunne køres, men nogle gange har jeg mere eller
mindre holdt mig væk fra dem som køres oppe i etellerandet Heights, i ved,
de tracks med alle svingene. Men forsvinder der ræs hvis jeg ikke lige
napper dem når man ser dem i mappen?.

Burde jo have omkring en 15 - 20 ræs tilgode når der mangler 32% af
spillet......

Mvh
Silver.

Fra : Casper Bang

Dato : 13-01-05 21:31

> [...]
> så
> trykker på T tasten så viser den at jeg kun har gennemført 68% af

Der er en MASSE løb du kan spille, som ikke kan ses på kortet...
Kunne forestille mig at det var dem du manglede.

Fra : Silver

Dato : 15-01-05 20:21

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:41e6daa1$0$48639$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Der er en MASSE løb du kan spille, som ikke kan ses på kortet...
> Kunne forestille mig at det var dem du manglede.

Har faktisk fundet ud af at hvis man anskaffer sig en SUV, så er der løb der
kun gælder for dem på mappen efter valget, de er orange :D, ved ikke om i er
klar over det men ville lige nævne det.

Det er ret underligt at gå fra en meget nem førbar bil til en som føles som
en elefant på vejen :D.

Det kan jo være at det så er de løb + dem som i nævner som gør at man
mangler en hel del ved gennemførelse af spillet :)

Mvh
Silver.

Fra : SoftMan Brian

Dato : 13-01-05 21:55

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Burde jo have omkring en 15 - 20 ræs tilgode når der mangler 32% af
> spillet......

hvir du kører i garage, og vælger world map, kan du for hver stage se hvilke
ræs er completed... så er det bare i gang med dem der ikke er completed....
og hvis du vælger restart, efter ræset er gået i gang første gang, får du
både penge og reputation når du vinder, hvis ikke bliver de bare completed.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 14-01-05 09:18

"SoftMan Brian" <Brian_Hoey@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og hvis du vælger restart, efter ræset er gået i gang første gang, får du
> både penge og reputation når du vinder, hvis ikke bliver de bare

Den skal jeg lige have skåret ud i pap... vil det sige at hvis jeg begynder
et løb, så skal jeg bare tykke escape og så vælge restart - og så giver det
en forskel i penge i reputation? Eller har jeg misforstået det?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : SoftMan Brian

Dato : 14-01-05 14:56

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> wrote in message
> [...]
det
> en forskel i penge i reputation? Eller har jeg misforstået det?

Du har forstået rigtigt (det gælder dog kun når du vælger løb indefra world
map i garagen).

Fra : Silver

Dato : 14-01-05 21:34

> [...]
> begynder
> det
>
> Du har forstået rigtigt (det gælder dog kun når du vælger løb indefra

Thnx dudes!, vil kigge lidt på det, har startet forfra for 4 gang for at se
om jeg kan gennemføre spillet når jeg får mulighed for at få en af de store
SUV's :D

Mvh
Silver.