Fra BKK til Koh Samui, Thailand
Fra : JMN

Dato : 13-01-05 17:33

Hej

Medio marts tager hele familien på tur til Thailand.

Det hele er planlagt, næsten.

Vi skal fra BKK til Koh Samui.

Jeg har nu undersøgt de forskellige muligheder:

Med fly = Kun BKK airways hvilket ikke er det billigste, men hurtigste

Med bus = Til Surat Thani og færgen over.

Med tog = Til Surat Thani, videre med bus og færgen over.

Hvad ville I foretrække ? Nogen der har taget turen med bus/tog ?

Kan det virkelig passe ingen lavprisfly fra BKK til Surat Thani ?

Andre gode ideer ?

vh.
JMN

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-05 18:21

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad ville I foretrække ? Nogen der har taget turen med bus/tog ?
>
> Kan det virkelig passe ingen lavprisfly fra BKK til Surat Thani ?

Jo der er lavprisfly til surat thani orient thai flyver på ruten det hedder
onetwo go her er deres hjemmeside
Se dette link det skulle koste 1600 baht oneway
http://www.orient-thai.com/web/time2.html

MVH
Jens

Fra : Anita

Dato : 13-01-05 22:12

JMN wrote:
> Hvad ville I foretrække ? Nogen der har taget turen med bus/tog ?

Jeg har prøvet turen med bus. Ikke nogen udpræget fornøjelse. 12 timer med 1
stop. Men det er jo nok afhængigt af tid på døgnet og selskab m.v.

Venligst Anita

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 14-01-05 11:57

"JMN" <Guffe@guffe.dk> wrote in message
> [...]
>
> Med tog = Til Surat Thani, videre med bus og færgen over.
>
> Hvad ville I foretrække ? Nogen der har taget turen med bus/tog ?

Hej,

Jeg har taget turen med bus Surat Thani-Bkk og flere andre lignende stræk.
Jeg synes det er en hård nyser og specielt når man har børn med som vi
havde.
Hvis du vil spare penge og ikke taget flyet, så ville jeg absolut anbefale
en sovekupe i toget. Langt mere bekvemt. Og ikke meget dyrere end bussen.

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-01-05 19:20

[...]

Man sover jo alligevel om natten så------
Toget kører om natten og det er et sovetog turen koster 780 bath en rund
100kr
og du sparer hotel og det er en oplevelse i sig selv med bus fra Surat Thani
ud til kysten ca 45 minutter og en smuk sejltur ud til øen hvor i ankommer
11,30

MvH Steen

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 19-01-05 23:37

Hejsa

Sommeren 2004 var jeg sammen med gode venner bla. på Koh Samui.
Og vi tog 1. klasses sovevogn fra Bangkok til Surat Thani, derfra bus i ca.
45 min til "færgelejet".
Og så en dejlig sejltur til Koh Samui. Pris ca. 220 incl. et dejligt
aftenmåltid med drikkevarer
serveret i vore kupe!! Og vi kørte om natten, så det sparede samtidfig en
hotelovernatning (Som godt nok er MEGET billig!!)

Jeg bestilte biletten her: http://www.traveller2000.com , og betalte via
VISA.
Da vi ankom til vores hotel i Bangkok, lå der en kuvert i receptionen med
biletterne!
Hotel - booket via nettet:
http://www.grandchina-princess.bangkok.com/index.htm

Bare det var mig. Men denne sommer går ferien til Toscana, Provence og et
eller andet sted i de Franske Alper!

Go' ferie
Carsten

Fra : Steen Johansen

Dato : 20-01-05 07:25

"Carsten Sørensen" <fonkel@sol.dk> wrote in message
Hejsa

[...]

Det slår da Thailand med mange længder! Det eneste minus er at det er dyrt

MvH Steen

Fra : kongaead@my-deja.com

Dato : 26-01-05 17:35

Carsten Sørensen wrote:

> Pris ca. 220 incl. et dejligt aftenmåltid med drikkevarer.
Clams?

Bent