Nye vrag på www...
Fra : Allan Jensen

Dato : 13-01-05 14:32

Hej Læsere

Jeg har lige opdateret min hjemmeside med 8 nye vrag, så hvis nogen sidder
og keder sig (venter på foråret), så er der lidt læsning. Vragene er:
Polaris, Patria, Jürgensby, Herald, Minos, Geo.E.Benson, Colin Archer og
Frankfurt.

www.vrag.dk

Allan Jensen

Fra : Bock

Dato : 13-01-05 17:21

Hvad med positionerne?, de fremgår ikke af din ellers udemærkede hjemmeside.

mvh Lars

Fra : Allan Hansen

Dato : 13-01-05 19:08

"Bock" <turud@soldyk.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med positionerne?, de fremgår ikke af din ellers udemærkede
hjemmeside.

Se dykinfo http://dykinfo.dk/
eller http://net-hotel.dk/uv-guide.dk/
der er de stor set alle.

Allan Hansen

Fra : Bock

Dato : 13-01-05 22:19

S.S. Minos fremgår desværre ikke af dykinfo.

Lars

Fra : Henrik Manley

Dato : 13-01-05 23:14

Jo det skulle den være.
Søg på "Minos"

Ellers ligger den på 55:11,321 12:38,060
i WGS84

Henrik Manley

Fra : Allan Hansen

Dato : 14-01-05 08:19

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse
> Jo det skulle den være.
> Søg på "Minos"
> Ellers ligger den på 5,321 12:38,060
> i WGS84

Minos alias HELLFRIED BISSMARK ligger på 5,321 12:38,060. S.S. Minos ligger
ved Bornholm ( positionen ligger sikkert i den gps som sidder i den båd som
Henrik Jensen har til salg sammen med andre af Allan Jensens hemmelige
positioner )
Fra AJ's side:"
Som en lille krølle på denne historie, kan jeg fortælle at ejeren D.G.
Neptun kort tid efter forliset fik bygget et nyt skib, som var færdigt
allerede samme år og som kom til at bære samme navn. Dette skib sank i 1939
under navnet Helfrid Bissmark, men er altid blevet kaldt Minos, fordi dette
navn var indgraveret i klokken."

Allan Hansen

Fra : Allan Jensen

Dato : 14-01-05 13:53

......du skuffer mig Manley, dvs. at du slet ikke læser det jeg skriver på
min hjemmeside? - og jeg som læser din logbog hver uge.

m.v.h. Allan

Fra : Henrik Manley

Dato : 14-01-05 14:39

> .....du skuffer mig Manley, dvs. at du slet ikke læser det jeg skriver på
> min hjemmeside? - og jeg som læser din logbog hver uge.

Den smuttede, jeg var lidt for hurtigt og selv om der stod Minos kiggede jeg
på den der hedder Helfrid Bissmark. Selvfølgelig læser jeg trofast din
hjemmeside.

Husk nu noget at drikke i morgen. Og varmt undertøj så vi ikke skal høre på
dit jammer.

Henrik Manley

Fra : Allan Jensen

Dato : 14-01-05 13:43

Nej det er sandt nok, ligesom der heller ikke står telefonnumre på alle
pinup-pigerne i bladende.

Nej nu vil jeg ikke lyde arrogant, men de fleste kan nok godt få lidt
underholdning ud af mine historier, uden at jeg behøver forære dem
positionen også. Har du noget godt at bytte med, er jeg da absolut åben for
at udveksle positioner.

m.v.h. Allan Jensen