Bacup - Prob. - Outlook
Fra : Mister Mister

Dato : 13-01-05 13:59

Hjææælp

Stormskade - Ja, det er rigtigt, har gjort at jeg ikke længere kan
åbne/finde mine mails.

Kan godt finde filen mail.pst.

Problemet er at, når jeg starter maskinen op siger den: [filen
c:\win........ \outlook\mail.pst er ikke en privatmappefil]

Hvad gør jeg, eller hvad gør jeg forkert ? ?

Håber nogen kan hjælpe.

mvh
Kenneth

Fra : Anders Lund

Dato : 14-01-05 07:07

Mister Mister wrote:

> Problemet er at, når jeg starter maskinen op siger den: [filen
> c:\win........ \outlook\mail.pst er ikke en privatmappefil]

Prøv at bruge Inbox Repair Tool. Søg efter den på din harddisk - burde
ligge i c:\programmer\fælles og så nogle flere undermapper, hvis jeg
ikke husker helt forkert.

Søg på navnet: Scanpst.exe

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk