E-Mail
webnoob 5265
Agent
Fra : Tuesen v/København

Dato : 13-01-05 13:10

Kan man ikke sætte Agent op sådan så når man klikker på et indlæg så vises
billedet straks ?

Som det er nu skal man først dobbeltklikke på indlægget, så på ikonet for
billedet og så skal man bestemme hvad den skal gøre

Fra : Mads

Dato : 13-01-05 14:01

On Thu, 13 Jan 2005 13:10:02 +0100, "Tuesen v/København"
<makspost@gmail.dknotvalid> wrote:

>Kan man ikke sætte Agent op sådan så når man klikker på et indlæg så vises
>billedet straks ?

Jo da.

Group > Default Properties > Receiving Files

Sæt flueben ved "Doubleclick launches attacment"

mvh Mads

Fra : Tuesen v/København

Dato : 13-01-05 20:16

Mads skrev følgende

> Jo da.
> Group > Default Properties > Receiving Files
> Sæt flueben ved "Doubleclick launches attacment"

Det er ikke som ønsket...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-01-05 15:46

Tuesen v/København skrev:

>Kan man ikke sætte Agent op sådan så når man klikker på et indlæg så vises
>billedet straks ?

Det tror jeg ikke, men det kan gøres nemmere end din metode. Jeg
højreklikker og vælger "Launch attachment". Mads angiver en anden
metode.

--
Bertel

Fra : Tuesen v/København

Dato : 13-01-05 20:17

Bertel Lund Hansen skrev følgende

> Det tror jeg ikke, men det kan gøres nemmere end din metode. Jeg
> højreklikker og vælger "Launch attachment". Mads angiver en anden
> metode.

Hmm okay virker, men er lidt besværligt... er der et program de er smartere
?

Fra : IzNoGoUd

Dato : 14-01-05 08:37

Tuesen v/København skrev:
> Hmm okay virker, men er lidt besværligt... er der et program de er
smartere

Sådan virker Agent nu engang. Den har ingen indbygget billed/html-viser
som OE og TB. Mig bekendt!
Du kan også "save All Atta..." - "A" og så se fx. en hel serie billeder
fra HDD med IrfanView 3.95/ACDSee Classic eller andet program.
Og eller marker en del indlæg i Agent med fx. billeder og så trykke på
"L" "virker som dobbeltklik - Raketikonet" så vil alle billeder blive
vist i fx. IrfanView! Eller det program som du bruger som standard
billedviser! Tips nøjes med 10 billeder så kan du browse melleme de 10
billeder fra temp mappen

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*