svar etik......
Fra : Thor Larsen

Dato : 12-01-05 17:56

Hej NG.

Har fuldt med i et par tråde her på det sidste og kunne godt tænke mig at
der fra et par af de "gamle og garvede" fra denne NG der evt kom med en
lille opsumering af hvor man skriver sit svar....... Over eller under
oprindelig tekst.

Det bliver nemlig nogen gange lidt rodet når det skifter midt i en tråd.

Thor

Fra : Mads Madsen

Dato : 12-01-05 18:05

Thor Larsen wrote:

> [...]
> mig at der fra et par af de "gamle og garvede" fra denne NG der evt
> kom med en lille opsumering af hvor man skriver sit svar....... Over

Jeg ved ikke om jeg er hverken gammel eller garvet, men ...

http://www.usenet.dk er der generelt meget god information at hente om
brugen af nyhedsgrupper.

Mvh,
Mads.

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 12-01-05 18:12

Hej,

Den Wed, 12 Jan 2005 17:56:05 +0100, skrev Thor Larsen:

> [...]
> der fra et par af de "gamle og garvede" fra denne NG der evt kom med en
> lille opsumering af hvor man skriver sit svar....... Over eller under

Al den slags teknik er beskrevet på http://www.usenet.dk/

FUT[1] til dk.admin.netikette, hvor emner som dette egentlig hører hjemme.

[1] http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

--
Søren O.