E-Mail
webnoob 5265
Hjælp, please! Sammenhæng mellem Adresseka~
Fra : :-\)

Dato : 12-01-05 09:00

Hej!

Jeg bruger Outlook 2003.
Jeg har lige formatteret min PC!
Alle mine mail-adresser og kontaktpersoner står under Kontaktpersoner, når
jeg klikker ned i panelet i Outlook.

Men når jeg klikker ny mail - og vælger punktet "Til" så dukker
kontaktpersonerne ikke op!

Det er som om at der ikke er sammenhæng mellem Adressekartotek og
Kontaktpersoner - efter jeg har formatteret maskinen... skal der oprettes
et-eller-andet for at personer i Kontaktpersoner komer med på en liste når
jeg vælger Ny mail og trykker på "Til"

--
Mange hilsner fra
Carsten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-01-05 12:57

wrote:
> [...]
> oprettes et-eller-andet for at personer i Kontaktpersoner komer med
> på en liste når jeg vælger Ny mail og trykker på "Til"

Du skal ind i egenskaber for adressekartoteket og angive, at den skal bruge
kontaktpersoner som adressekartitek.

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : :-\)

Dato : 12-01-05 19:21

> Du skal ind i egenskaber for adressekartoteket og angive, at den skal
bruge
> kontaktpersoner som adressekartitek.

Jamen hvordan gør du det?

adressekartotek: Filer -> Egenskaber
Her er det ikke!

Hvordan angiver du det så?

Fra : :-\)

Dato : 13-01-05 09:29

har fundet ud af det... tak for hjælpen!