Words 2003 lukker ned efter 20 sek.?
Fra : Jørgen Kjær

Dato : 11-01-05 23:59

Jeg har netop opdateret mit Office 2000 Pro og og i stedet installeret Words
2003 (Office professionel Enterprice Edition) på min bærbare Acer Ferrari.

Når jeg starter programmet ser det fint ud og jeg har succesfuldt åbnet
adskillige dokumenter, men lige så snart jeg starter med at skrive på et
dokument eller en mail, så forsvinder programmet totalt efter ca.20
sekunder - det er meget frustrerende.

Jeg har selvfølgelig prøvet at køre "Find og ret fejl" men det løser
desværre ikke problemet, så nu befinder jeg mig på herrens mark.

Er der nogen der kan hjælpe eller som har et råd om hvordan jeg løser dette
håbløse problem?

Mvh
Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-05 17:28

"Jørgen Kjær" <jk@brugerforeningen.dk> wrote in message
> [...]
> 2003 (Office professionel Enterprice Edition) på min bærbare Acer Ferrari.
>
> Er der nogen der kan hjælpe eller som har et råd om hvordan jeg løser
Jeg har erfaring med, at det er bedst at afinstallere gamle programmer, og
så foretage en ny installation (IKKE opgradere).
Bjarne

Fra : Jørgen Kjær

Dato : 23-01-05 00:03

Jeg har erfaring med, at det er bedst at afinstallere gamle programmer, og
> så foretage en ny installation (IKKE opgradere).
> Bjarne

OK tak skal du have Bjarne, men kan man så også fortsat bevare diverse
mapper, autokorrektur og mail m.m.?

På forhånd tak
Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 01:02

"Jørgen Kjær" <jk@brugerforeningen.dk> wrote
> OK tak skal du have Bjarne, men kan man så også fortsat bevare diverse
> mapper, autokorrektur og mail m.m.?
Det sikreste vil være at lave en backup af det du vil gemme...
Bjarne