HL2 og HW spørgsmål
Fra : Anders H Nielsen

Dato : 11-01-05 22:55

Hej gruppe,

Hvis jeg er OT, så send mig endelig det korrekte sted.

Mit spørgsmål er enkelt - ka jeg forvente at spille Halflife 2 i en
nogenlunde kvalitet med en 2,4Ghz P4, 768MB RAM, FX5200 Gfx kort på en
4xAGP bus?

Er specielt bekymret for grafikkortet - er det nok?

Fra : Jens Langkniv

Dato : 11-01-05 23:12

Hey hey prøv den side her....

http://www.half-life2.org.uk/check.php

Mvh
Henrik

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-01-05 23:27

"Jens Langkniv" wrote

> Hey hey prøv den side her....
> http://www.half-life2.org.uk/check.php

I følge den side så kan jeg ikke spille HL2 på mit Intel Extreme Graphics
onboard kort
Det fungerer da "fint"! Hehe

Ok, der er himmelvid forskel på dette kort og så fx en TI4200 eller en
9600Pro
Men jeg kan da både spille CS:S og HL2DM uden problemer

SP'en fungerer da også (defaulter dog til dx7)

Kan jeg få mine dm baner til at spille max på denne pispotte så regner jeg
med at de også fungerer i det virkelige liv

- Peter

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-01-05 00:50

Anders H Nielsen wrote:
> [...]
> 4xAGP bus?
>
> Er specielt bekymret for grafikkortet - er det nok?

Ja, det skulle være nok til at spille det i en nogenlunde kvalitet. Men
jeg vil da anbefale dig at købe et Geforce 6600 GT til omkring 1500
kroner istedet.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!