ARRRGH! Er der andre end mig som ba
Fra : iddqd

Dato : 11-01-05 22:22

Jeg er så træt af at de uudholdelige udgaver af klassikere de bruger i
deres reklamer, seneste er det Depech Mode det går ud over

Forslag til hvordan man får den praksis stoppet?

Mvh

Bruno

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 11-01-05 22:58

iddqd wrote:
> Forslag til hvordan man får den praksis stoppet?

Lad være med at købe produktet !

--
/Sv-E

Fra : Hauge

Dato : 11-01-05 23:25

Hejsa

"Svend-Erik Kjær Madsen" <sv-erik@fjernstofanet.dk> wrote in message
> Lad være med at købe produktet !

Er der vel heller ingen normale der gør?!

/Hauge

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 12-01-05 13:20

> Hejsa
>
> "Svend-Erik Kjær Madsen" <sv-erik@fjernstofanet.dk> wrote in message
>
> Er der vel heller ingen normale der gør?!
>
> /Hauge

Jo sikkert. Det som er et godt selskab for nogle, er noget skidt for andre.
Orange var vel en tid, det eneste selskab, hvor taletiden var gyldig i 1 år.
Så man kunne, altså i praksis have mobil telefon i 15 mdr, for Kr 100,-
Deres minut takst var dyr, indrømmet, men hvis man kun selv brugte 5
minutter om måneden, så var det jo lige fedt, så var det jo stadig det
billigste.

M.V.H.....Benny..

Fra : Mads Breddam

Dato : 11-01-05 23:18

> Jeg er så træt af at de uudholdelige udgaver af klassikere de bruger i
> deres reklamer, seneste er det Depech Mode det går ud over

Helt klart også en af de reklamer, som her udløser krampagtige trækninger i
retning af fjernbetjeningen.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Jokerman

Dato : 12-01-05 11:37

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse
> [...]
> deres reklamer, seneste er det Depech Mode det går ud over
>
> Forslag til hvordan man får den praksis stoppet?

Hej

Der findes reklamer, man bare kan slukke for, eller zappe videre. Men der
findes reklamer, hvor man få lyst til at slå ihjel. Bare flå indvoldene ud
på dem der har lavet reklamen og så bare nyde at se dem udånde i et
smertesskrig. Sådan har jeg det med Depeche Mode mishandlingen.
Hvordan helvedet har pladeselskabet kunne give dem lov til det? Jeg fatter
det ikke.

Hilsen Jokerman

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 13-01-05 15:43

> [...]
> smertesskrig. Sådan har jeg det med Depeche Mode mishandlingen.

> Hvordan helvedet har pladeselskabet kunne give dem lov til det? Jeg fatter

Det er et glemt nummer - nu kan det bruges igen!
Sådan er det jo med dårlig musik.....
- hellere dårlig eksponering end ingen.....

Leonardo Schirripa
(der nu forventer at blive svinet til af Depeche Mode fans...

Fra : Pipeline

Dato : 14-01-05 03:58

"Leonardo Schirripa" <focumeuFJERN@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - hellere dårlig eksponering end ingen.....
>

> Leonardo Schirripa
> (der nu forventer at blive svinet til af Depeche Mode fans...

Ja, men nu hvor du forventer det, så vil jeg ikke gøre dig den glæde
MVH
Pipeline

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 14-01-05 09:52

> Ja, men nu hvor du forventer det, så vil jeg ikke gøre dig den glæde

Hehe - man kan nu godt forvente noget uden også at glæde sig til det...
Så tak....

Fra : Jeppe Skov

Dato : 28-01-05 22:02

Pipeline wrote:
> "Leonardo Schirripa" <focumeuFJERN@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, men nu hvor du forventer det, så vil jeg ikke gøre dig den glæde
> MVH
> Pipeline

Ja Jeg er også ved at blive "GODT" irretert på de fucking orange
reklamer.. !!!

Fra : Peter Theglev

Dato : 12-01-05 21:06

iddqd wrote:
> [...]
> deres reklamer, seneste er det Depech Mode det går ud over
>
> Forslag til hvordan man får den praksis stoppet?

Jeg har ikke set reklamen. Hvilket nummer er det? Enjoy the Silence?

/Peter

Fra : Pipeline

Dato : 13-01-05 13:38

"Peter Theglev" <ihatespam@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ikke set reklamen. Hvilket nummer er det? Enjoy the Silence?
>
> /Peter

Just Can't Get Enough

Fra : Brizz

Dato : 13-01-05 16:20

> Just Can't Get Enough

mms amok, mms amok, mms amok....

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....en glad og tilfreds Orange kunde

Fra : Henrik

Dato : 13-01-05 14:57

So what ...?
Om et halvt år er Orange udgået som brand i DK

Fra : Søren Rohde

Dato : 31-01-05 12:51

> [...]
> deres reklamer, seneste er det Depech Mode det går ud over
>
> Forslag til hvordan man får den praksis stoppet?

Helt ærlig har I ingen humor herinde. Jeg er da helkt vild med de reklamer,
for de er så langt ude at man ikke er i tvivl om at de er for sjov. Det er
da lang være med de der tegneserie-hæp-hop reklamer for et andet
teleselskab. Jeg husker ikke hvad de hedder, men Orange har bidt sig fast,
så reklamen virker. Jeg har kun gode erfaringer med Orange så de kunne da
godt få mig som kunde hvis jeg stod og skulle skifte.

Husk nu at smile. Livet er for kort til en lang tråd om en fjollet sang i en
reklame ikk Ellers har jeg mange plader stående I ville få en Olfert af.
Hele banden. Gå MMS amok, Gå MMS amok. Tror sgu jeg skriver til deres
reklamebureau. Ja det gør jeg.

Mvh. Søren