Outlook: To spørgsmål...
Fra : :-\)

Dato : 11-01-05 20:40

Hej!

Jeg har to spørgsmål:

1)
Jeg har indtastet en masse fødselsdage i min kalender i Outlook.
Nu vil min kæretse have samme aftaler i sin Outlook.
Kan jeg på nogen måde videresende disse fødselsdatoer til hendes
kalender...?
Hvordan gør man det smartest...?

2)
Hvis jeg skriver en aktivitet ind som varer hele dagen, så har den som
standard 18 timers påmindelse.
Dette kan jo så ændres...
Men: Hvordan laver jeg dette om - så den som standard viser f.eks 3 timers
påmindelse ?

--
Mange hilsner fra
Carsten

Fra : Calle.

Dato : 11-01-05 22:51

wrote:
> [...]
> standard 18 timers påmindelse.
> Dette kan jo så ændres...
> Men: Hvordan laver jeg dette om - så den som standard viser f.eks 3

I Outlook 2003 gøres det på følgende måde:
funktioner > indstillinger > fanen "indstillinger" ud for billedet af
kalenderen sættes tiden.

--
Calle.

Fra : :-\)

Dato : 11-01-05 23:53

> I Outlook 2003 gøres det på følgende måde:
> funktioner > indstillinger > fanen "indstillinger" ud for billedet af
> kalenderen sættes tiden.

Nej!
Her viser den en standardpåmindelse... den er f.eks. sat til 15 minutter.
Hvis jeg laver en aftale er der så en standardpåmindelse på 15 minutter.
Men laver jeg aftalen om til en aktivitet hele dagen - så ændrer outlook
standardpåmindelse til 18 timer!