FF - Web developer toolbar
Fra : TL

Dato : 11-01-05 20:21

Hej alle

I hajer herinde kender den nok, men til jer andre der ikke kender til subj.
(mig selv inkl. indtil for 10 min siden)
vil jeg anbefale subj. der kan downloades som extension til FF på
mozilla.org.

Den er genial til at vise css, forms, images, validerer din CSS og html
direkte fra browseren,
outline block level elements og meget, meget mere... Så hvis ting driller -
og det gør det jo ofte for os nye
så er den absolut værd at kigge på...

God fornøjelse...

TL

--
www.lindkold.dk

Fra : Inger Helene Falch-J~

Dato : 11-01-05 21:21

TL wrote:
> [...]
> direkte fra browseren,
> outline block level elements og meget, meget mere... Så hvis ting driller -

Velkommen i klubben! Den er meget bra.
Og alle som bruker Firefox anbefales extension
PrefBar også - jeg bruker den til enkelt å
bestemme om mine eller webdesignerens fonter og
farger skal brukes. Bilder, javascript og
animasjoner slås av/på med et "flueben".
Og Adblock - uunnværlig - fjerner irriterende
reklamebannere meget effektivt!

--
Inger Helene Falch-Jacobsen
http://home.no.net/ingernet/