Vejret i Tyrkiet i Oktober
Fra : JMN

Dato : 11-01-05 20:06

Hej

Nogen der ved hvordan vejret/temperaturen normalt
er i Tyrkiet, nærmere bestemt Alanya i Oktober ?

Jeg er blevet inviteret derned den 1. oktober

vh,
JMN

Fra : Pedersen

Dato : 11-01-05 20:40

VARMT.

Fra : Pipeline

Dato : 11-01-05 23:51

> [...]
>
> Nogen der ved hvordan vejret/temperaturen normalt
> er i Tyrkiet, nærmere bestemt Alanya i Oktober ?
>
> Jeg er blevet inviteret derned den 1. oktober

Vi var i Marmaris sidste år fra d. 8. oktober og en uge frem. De tre første
dage var det regnvejr med en temperatur omkring 25 grader. Resten af ugen
var der sol/diset, med en temperatur på 28-32 grader.
MVH
Pipeline

Fra : Pipeline

Dato : 14-01-05 00:35

Jeg glemte lige at skrive at I skal huske en god myggespray! Der var tonsvis
af myg, og efter den første nat uden spray og med altandøren åben, kunne jeg
tælle 26 myggestik næste morgen. Og det var kun på den ene hånd!
Det var ligefør at myggene var mere nærgående end tyrkerne selv, men dem er
der vist ingen der kan slå
MVH
Pipeline

Fra : Anja Nielsen

Dato : 15-01-05 03:36

Hej.
Mht. myg vil jeg bare sige, at det afhænger meget af, hvor I skal bo. De
gange jeg har været i Alanya har jeg aldrig set en eneste myg, hvorimod der
var nogle i Marmaris (men vi har ikke været der, mens det har regnet), og
mange i Side.
Mvh.
Anja

Fra : Tone Hilde

Dato : 13-01-05 23:02

Hei !

Vi var der i slutten av okt. og det var fantastisk. 3 uker med knallvær. 28
grader i luften og 26 i vannet.Husket at vi sa at det var nesten
Thailand.Trengte ikke ekstraklær om kvelden.Alanya er vårt reisemål hvert
år,i mars reiser vi igjen og blir der i 2 mnd.

Tone.

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i melding

Fra : jens lind

Dato : 16-01-05 22:26

DMI.DK har en udemærket service hvor man kan se
hvordan vejret sædvanligvis er på forskellige
tidspunkter af året, temp., nedbør osv.
Man kan søge de fleset destinationer.

hilsen
jens