CMAS** kursus i Århus omegn
Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 11-01-05 12:17

Hej,

Jeg er på jagt efter et CMAS** kursus i Århus omegn[1], med start i
slutningen af januar eller begyndelsen af februar. Det eneste krav er
sådan set at evt. faste arrangementer ikke ligger på onsdagsaftenener.
Hvis nogen har information om et sådant kursus, vil jeg sætte stor pris
på at få det at vide, evt. på mail <boll+cmas@fork.dk>.

Desværre har jeg konstateret at klubbernes hjemmesider er ude af sync med
virkeligheden. For de fleste gælder det at de sidst blev opdateret engang
sidste år.

[1] Omegn er i den her sammenhæng noget der ligner max 15 km fra Århus C.

PFT.

--
Søren O.

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 17:57

> Desværre har jeg konstateret at klubbernes hjemmesider er ude af sync med
> virkeligheden.

Ja, og det gælder vist også uddannelsen.
Bliv dog paddi dykker i stedet
Hilsen

Peter

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 11-01-05 18:27

Den Tue, 11 Jan 2005 17:57:07 +0100, skrev Peter:

> Ja, og det gælder vist også uddannelsen.
> Bliv dog paddi dykker i stedet

Tænk, jeg troede det hed Padi.
Troll.
*plonk*

--
Søren O.

Fra : kaarewh@gmail.com

Dato : 11-01-05 19:11

Fra : michael_hansen@biolo~

Dato : 12-01-05 14:40

Hej Søren

Du efterlyste CMAS** i Århus. Prøv at tjekke kvak.org Der skulle der
inden for den allernærmeste fremtid komme nyt om kurset der starter i
foråret. Alternativt send en mail til klubben.
Synes da selv vores side er relativt opdateret...

Mvh. Michael

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 12-01-05 15:44

Hej Michael,

Den Wed, 12 Jan 2005 05:40:12 -0800, skrev michael_hansen:

> Du efterlyste CMAS** i Århus. Prøv at tjekke kvak.org Der skulle der
> inden for den allernærmeste fremtid komme nyt om kurset der starter i
> foråret. Alternativt send en mail til klubben.

Jep, jeg kan se at siden er blevet opdateret siden sidst jeg kiggede for
ca. 1 uge siden.
Jeg har skrevet 2-3 mails til den adresse der nævnes på
http://www.kvak.org/kvak_v1/uddannelse.asp?mode=cmas3 , men desværre har
jeg ikke fået svar. Jeg havde egentlig afskrevet adressen som værende i
stykker. Men jeg vil da naturligvis prøve igen, hvis du mener at Kim
fortsat har næsen ovenvande.

> Synes da selv vores side er relativt opdateret...

"Vores side"? Er det kvak.org eller biodyk.dk?

Tak for hjælpen i al fald.

--
Søren O.