Porno Lasse laver homofilm
Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-01-05 09:46

Jeg så et interwiew med en svensk pornstjerne der ikke ville arbejde med
Lasse fordi han laver homofilm.
Det syntes jeg lige du skal vide før du lejer den næste film med lasse. fy
for putgarten siger jeg bare.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 11-01-05 11:00

Nå ja, hvis der er penge i lortet....

Jonny, som egentlig ikke får ondt i røven af hvad andre mænd er til...

Fra : Per O.

Dato : 11-01-05 12:57

"Poul Nielsen" <Pr@fk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lasse fordi han laver homofilm.
> Det syntes jeg lige du skal vide før du lejer den næste film med lasse. fy

Jeg kan nu ikke se den store forskel. Manden lever af at have sex med andre.
Så er han sat i bås. Så er det mig inderligt ligegyldigt hvilket køn har
vælger at have sex med. Men du synes måske det er 'finere' kun at have sex
med kvinder? En pornoskuespiller er da en pornoskuespiller! Du tror jo
heller ikke pigerne får rigtige orgasmer, eller at parrene i filmene elsker
hinanden eller lignende .. vel?
At Lasse så bare i al almindelighed virker klam på mig er anden sag. Har kun
set ham i diverse ugeblade m.m. men det er også fuldt ud nok for mig.

Per O.

Fra : Paul

Dato : 11-01-05 13:10

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> Lasse fordi han laver homofilm.
> Det syntes jeg lige du skal vide før du lejer den næste film med lasse. fy

Synes du også det er klamt at Katja Kean... nå nej... Katja K. har haft
sex med kvinder?

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : Per O.

Dato : 11-01-05 16:49

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> Synes du også det er klamt at Katja Kean... nå nej... Katja K. har haft
> sex med kvinder?

Jeg tror original indlægget er skrevet efter devisen, at hvis moral er godt,
så er dobbeltmoral dobbelt så godt!

Per O.

Fra : Andropov

Dato : 11-01-05 21:16

On Tue, 11 Jan 2005 13:09:32 +0100, Paul
<paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote:

>Synes du også det er klamt at Katja Kean... nå nej... Katja K. har haft
>sex med kvinder?

Nej, det er jo noget andet det er pirrende :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-01-05 17:40

On Tue, 11 Jan 2005 09:45:31 +0100, "Poul Nielsen" <Pr@fk.dk> wrote:

> [...]
>Lasse fordi han laver homofilm.
>Det syntes jeg lige du skal vide før du lejer den næste film med lasse. fy

HØRT !!!
sårn noget svineri

--

Mv.
Bo M Mogensen

All history does unfold.Down here it's made of wood and wire
And my body is on fire ,And God is never far away.