Porn der opfordrer til mord
Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-05 04:40

Mange debatører drives af hævnlyst og vil helst se alle problemer som noget
der løses, ved at en ond person straffes via politi

Jeg så lige (denne nat) en pornofilm på Private Blue med følgende rystende
story-line
- smuk fransk sag.
En ung mand lister sig ind i en skøn piges soveværelse, hvor hun ligger
nøgen og har et blåt øje
Hun fortæller ungersvenden at hendes far har slået hende, og efter petting
kører den unge mand sin motorcykel efter faderens bil, indtil han kan skyde
faderen dødeligt i ansigtet ind ad bilvinduet.

Nogle mangler at læse "Hinsides godt og ondt" af Nietzsche og propaganda om
at pædofilofre er altid sandfærdige lægger op til at muslimer er ofre og
alle der kritiserer dem skal hævnstraffes - se tråde med Mikkel Foldmann
ctr. BW de seneste dage, hvor han hylder hævn-dødsstraf, hvis der er
mistanke om grim nok krigsforbrydelse, og han hyldes af talrige debatører,
for det er jo til at forstå......

Jeg ved ikke om jeg bifalder Morten Bjergstrøms ide om at udbydere bør
udelukke visse debatører, der mudderkaster uetisk fascistoidt og
misinformerende.
Men da TV er statskontrolleret trods formel (fup)privatisering, og da man
blander sig i meget såsom tobakligegyldigheder, så kunne man da godt
henstille, at der ikke vises pornofilm, der direkte opfordrer til
selvtægtsmord og lover kvindeskønhed som gevinst

Fra : Paul

Dato : 11-01-05 13:20

Bo Warming wrote:
> [...]
> noget der løses, ved at en ond person straffes via politi
>
> Jeg så lige (denne nat) en pornofilm på Private Blue med følgende

Rystende? *LOL*

> [...]
> petting kører den unge mand sin motorcykel efter faderens bil, indtil
> han kan skyde faderen dødeligt i ansigtet ind ad bilvinduet.

Okay. Betød det så du mistede lysten til at file kødfløjten? ;)

> [...]
> henstille, at der ikke vises pornofilm, der direkte opfordrer til
> selvtægtsmord og lover kvindeskønhed som gevinst

BW, nu er Private Blue jo netop hverken statskontrolleret eller hvad du
kalder (fup)privatiseret, så man kan indenfor lovens rammer (loven i det
land programmet udsendes fra) sende lige hvad man har lyst til. Og, man
har som seer mulighed for at slukke sit TV lige så ofte man har lyst til.

At du kan forarges over en Private softcore kødfilm alene på den
såkaldte handling finder jeg meget morsomt. Det er meget tydeligt når
man har set et par stykker af dem, at de er temmelig platte, hvor
pigerne mestendels maskinstønner og glor ind i kameraet. For slet ikke
at tale om den latterlige kvindestemme der fortæller om hvad
skuespillerne siger på fransk.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : Steen Johansen

Dato : 11-01-05 16:00

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message
[...]

zz
Det er da lige det, der bare er så lideligt.
Hvilken udsøgt liderlighed
Mvh Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-05 17:40

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message
> Okay. Betød det så du mistede lysten til at file kødfløjten? ;)

Jeg gjorde mig hurtigt færdig, for at kunne koncentrere mig om at
forarges...
Men jeg havde glædet mig til en længere hyggestund.

> [...]
> land programmet udsendes fra) sende lige hvad man har lyst til. Og, man
> har som seer mulighed for at slukke sit TV lige så ofte man har lyst til.

Fordi den stupide stat ævler og forbyder om alkohol og tobaksreklamer, er
der fornem proportionssans i at foreslå at de heller skulle henstille
venligt til Private Blue om ikke at opreklamere lethal hate crime

> [...]
> maskinstønner og glor ind i kameraet. For slet ikke at tale om den
> latterlige kvindestemme der fortæller om hvad skuespillerne siger på

Eksisterer der ægte kvinde-orgasmer.
Fødslen, ja - men ellers?

Når jeg går på massageklinik så betaler jeg for maskinstønnen.
Engang var skuespillet så dilletantisk at jeg lod en venlig bemærkning falde
om det - men der sårede skønheden, så hun gav mig alle hundredkronsedlerne
retur og følte sig som martyr over at en kunde ikke var ukritisk bifaldende.
Er det sket før i verdenshistorien at glædespiger returnerer betalningen pga
dårlig anmeldelse?
Jeg er ret stolt - men en anden gang hyggesnakkede jeg med pigen først og
spurgte
"Sker det at du får orgasme"
"Så koster det ekstra" svarede hun - idet hun misforstod spørgsmålet om
menu-ønske.

Fra : Guru

Dato : 13-01-05 04:43

> [...]
> spurgte
> "Sker det at du får orgasme"
> "Så koster det ekstra" svarede hun - idet hun misforstod spørgsmålet om

Fordi du ikke har oplevet at en kvinde får en ægte orgasme, kan det jo godt
tænkes, at det alligevel eksisterer eller...? Jeg har ikke været astronaut,
men jeg tror dog alligevel, at den slags eksisterer og man kan komme ud i
verdensrummet.
At en "orgasme" er en tillægsydelse for massagekunder kan da overhovedet
ikke tælle som argument i det, du påstår! Det må selv du da kunne forstå!

Fra : Andropov

Dato : 13-01-05 07:16

On Thu, 13 Jan 2005 04:43:04 +0100, "Guru" <Ingen@her.mail> wrote:

>Fordi du ikke har oplevet at en kvinde får en ægte orgasme, kan det jo godt
>tænkes, at det alligevel eksisterer eller...?

Men man hører at det er de færreste kvinder som får skedeorgasme...

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-05 09:37

"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message
> [...]

Jeg udelukker ikke noget - jeg påpeger blot at alt rapporteret kan være
bedrag især selvbedrag.
Målinger af muskelsammentrækninger er ikke gentaget siden Master og Johnson
sensationen i 1960
Demagogisk blander de ophidslesens rødme og organflytninger og sekreter
sammen med klimax-a-la-nys
Smil er ikke latter - vel?

> Men man hører at det er de færreste kvinder som får skedeorgasme...

Man kan hvad man vil - i Afghanistan traf jeg en svensk turistpige der kun
kunne komme ved at blive slikket på overarmen.

Fra : Andropov

Dato : 13-01-05 11:08

Andropov skrev:

>Man kan hvad man vil - i Afghanistan traf jeg en svensk turistpige der kun
>kunne komme ved at blive slikket på overarmen.

Ok.

Jeg har kun skrevet den linie under hvor der står Andropov. Resten har
Guru skrevet.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-05 09:40

"Guru" <Ingen@her.mail> wrote in message

> [...]
> ikke tælle som argument i det, du påstår! Det må selv du da kunne forstå!

JEg modtager TV fra satelitter så de har været ude i rummet - så den
ligegyldige måneladning betvivler jeg ikke.

Men orgasmen hos kvindekønnet er MÅSKE fake og livsløgn og ånd mere end
fysik.

Selvfølgelig er der SÆRLIG MEGET fake i købesex. Jeg benægter ikke at
guddommelig kærlighed eksisterer, men jeg har mest erfaring med mere
beskedne sager - og har megen kendskab til illusioner a la placeboeffekt
hvor troen flytter bjerge

Fra : Paul

Dato : 13-01-05 12:17

Bo Warming wrote:
> "Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message

> Jeg gjorde mig hurtigt færdig, for at kunne koncentrere mig om at
> forarges...
> Men jeg havde glædet mig til en længere hyggestund.

En person som helllere vil forarges end at runke skinkelynet.... BW, du
ER genkendt. *LOL*

> Fordi den stupide stat ævler og forbyder om alkohol og tobaksreklamer,
> er der fornem proportionssans i at foreslå at de heller skulle henstille
> venligt til Private Blue om ikke at opreklamere lethal hate crime

"Den stupide stat" er alle os andre - og for tiden er det moderne at se
ned på folk som indtager alkohol og ryger - i det offentlige rum. Dine
"lethal hate crime" idéer er ikke nær så... skal vi sige... påtrængende,
for det danske samfund.

> Eksisterer der ægte kvinde-orgasmer.
> Fødslen, ja - men ellers?

Om ægte kvinde orgasmer eksisterer er kvindernes problem.
Jeg ser ikke mit ansvar for at kvinder får orgasmer, deri ligger
kvindernes eget ansvar.
At jeg så gerne hjælper til, det er en helt anden ting. ;)
Om de orgasmer kvinder får er ægte eller ej er jeg egentlig ligeglad
med. Orgasmen er ikke højdepunktet - for mig.
Hvis kvinder faker orgasme snyder de kun sig selv.

Jeg vil ikke betale for sex. Basta.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Andropov

Dato : 13-01-05 12:39

On Thu, 13 Jan 2005 12:16:57 +0100, Paul
<paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote:

>Om ægte kvinde orgasmer eksisterer er kvindernes problem.
>Jeg ser ikke mit ansvar for at kvinder får orgasmer, deri ligger
>kvindernes eget ansvar.

Men man får nok ingen gumler hvis ikke man hjælper kvinderne :)

Det skulle man synes.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 13-01-05 14:32

Paul wrote:

> Jeg vil ikke betale for sex. Basta.

Hvorfor skulle man dog også det?

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-01-05 15:24

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil ikke betale for sex. Basta.

Enten lever du i cølibat, eller også lider du af selvbedrag i middelsvær
grad.

--
-Jens B.

Fra : John Sahl

Dato : 13-01-05 17:04

Jens Bruun wrote:
> Enten lever du i cølibat, eller også lider du af selvbedrag i
> middelsvær grad.

Hvor meget tager din kone pr. gang?

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-01-05 17:03

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor meget tager din kone pr. gang?

Det har jeg ikke gjort op, men helt billigt er det ikke. Du får det måske
også "gratis"?

--
-Jens B.

Fra : John Sahl

Dato : 13-01-05 17:14

Jens Bruun wrote:
> Det har jeg ikke gjort op, men helt billigt er det ikke. Du får det
> måske også "gratis"?

Vi skiftes til at betale.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!