Regler for opbevaring af trykflasker
Fra : Thor Larsen

Dato : 11-01-05 01:53

Hej NG.

Skulle der være nogen herinde der ved hvad reglerne er for dette emne, set i
privat sammenhæng og hvor det evt er muligt at finde dokumentation for
disse.

På forhånd tak for hjælpen

Thor

Fra : Brian Sloth Pedersen

Dato : 12-01-05 17:04

Hej.

Jeg ved at der hvor du opbevare dine trykflasker skal der være markeret med
et gult skilt hvor på der står Trykflasker fjernes ved brand.

Fra : Thor Larsen

Dato : 12-01-05 17:50

"Brian Sloth Pedersen" <brianslothpedersen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med
> et gult skilt hvor på der står Trykflasker fjernes ved brand.

Hej

Tak for det, men den del var jeg med på.
Det er mere om der nogen officielle regler, både om kring mærkning (hvor
skal den være i etage ejendomme? Skal man opbevare flaskerne under sengen,
ved nærmeste udgang eller hvordan?), hvor meget må man have stående (ved der
er regler for transport, der er det omkring 25l. så vidt jeg husker), er der
evt andre regler hvis det ikke er EAN21 men EAN32 der er i flaskerne.

Endnu en gang tak for hjælpen.
Skulle der sidde nogen andre derude med viden om emnet så spyt ud.

Thor

Fra : René Kofoed

Dato : 12-01-05 22:52

">
> [...]
> flaskerne.
>
> Endnu en gang tak for hjælpen.
> Skulle der sidde nogen andre derude med viden om emnet så spyt ud.

Der er ingen regler, med mindre man er underlagt arbejdstilsyentes regler og
det er du ikke som privat.
Du kan opbevare dem hvor du vil og uden mærkning nogle steder.

René

Fra : Thor Larsen

Dato : 14-01-05 02:00

"René Kofoed" <r-kofoed@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og det er du ikke som privat.
> Du kan opbevare dem hvor du vil og uden mærkning nogle steder.

Hej René

Tak for hjælpen, synes dog det lyder utroligt at man ikke behøver at markere
at der står trykflasker.
Men, sel à vie.

Thor